«گلريزان» مجموعه اي تلويزيوني است كه پيش از اين «سفر به خير» نام داشت ، سريال گلريزان از روزشنبه 14 ارديبهشت هر شب ساعت 20:10 بروي آنتن شبكه شما مي رود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اين مجموعه تلويزيوني را در 26 قسمت 40 دقيقه اي «سيد علي‌اكبر محلوجيان» نوشته و نقش هاي اصلي "گلريزان " را هنرپيشه هايي از جمله ايرج نوذري ، فرامرز صديقيان و آرام جعفري برعهده دارند. 
محلوجيان اين بار قصه خود را به داخل محله‌اي قديمي برده است. محله‌اي كه در آن ريش ‌سفيدها، زورخانه، مراسم گلريزان، خانواده‌هاي صميمي و... جملات ناآشنايي نيست.
 سريال «گلريزان» زندگي چند جوان و خانواده آنها را به صورت موازي دنبال مي‌كند و قصه آن در محله‌اي قديمي اتفاق مي‌افتد. ماجرا از جايي آغاز مي‌شود كه حشمت بعد از گذشت سال‌هاي طولاني از زندان آزاد مي‌شود. او به جرم قتل پدر مرتضي به زندان رفته است. در غياب او دوست صميمي‌ اش به نام (هيبت)، به هيچكدام از قول‌هايش درباره خانواده او عمل نكرده و آنها را رها كرده است. 
اين سريال با نگرشي اجتماعي در سيماي مركز همدان توليد شده است تهران، بخش‌هاي مختلف شهر همدان، تپه‌هاي باستاني عباس آباد، مقبره بوعلي سينا، موزه بوعلي، بناي گنجنامه و ... از لوكيشن‌هاي اين مجموعه است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار