مدير اداره اجتماعي منطقه يک، گفت: برنامه بزرگداشت روز معلم در بنياد پروفسور حسابي، روز پنج شنبه برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ايثار است. تجليل از کساني که علم را جرعه جرعه در جانها جاري مي کنند، خود لحظه لحظه مي سوزند و با دانش خويش، جامعه را مي سازند و فردايي باشکوه را نويد مي دهند.
روز معلم روز بزرگداشت کساني است که در راه تعليم خوبيها خميده شده اند و روز پاسداشت عزيزاني است که در سنگر علم و دانش، سربازاني با اخلاص و دانشمند را تربيت مي کنند و اين رورز روز ياد کردن از گمنامان آشناست، آنان که دفترهاي خاطرات از عطر يادشان آکنده است.
سعيد کارگران تصريح کرد: در 13 سراي محله بزرگداشت روز معلم برگزار مي شود و ارتباط با مدارس و اهداي گل به معلمان، از ديگر برنامه هاي اجرايي است.
آموختن، تنها مورد تاکيد مکتب والاي اسلام نيست، بلکه بسياري از فرزانگان غير مسلمان همچون سقراط، افلاطون و نيوتن نيز بر اهميت آن صحه گذاشته اند. از ديدگاه اسلام، انسان آگاه با انسان ناآگاه مساوي نيست، کسي که بدون آگاهي گام در راهي مي گذارد و عملي را انجام مي دهد، به بيراهه رفته است و هرچه در اين بيراهه پيش رود، از مقصد خويش بيشتر فاصله مي گيرد.
کارگران در ادامه افزود: مسابقه کتابخواني براي گروهي از معلمان برگزار مي شود. اميد است فرزندان علم و دانش بتوانند با قدرداني از جلوداران آسماني مکتب عشق، زحمات اين عزيزان را پاس دارند./ف
برچسب ها: بزرگداشت ، معلم ، حسابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار