رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران از کسب سه مدال طلا و نقره توسط اتومبیلران وموتورسوار مازندرانی در تورنمنت بین المللی ارمنستان خبر داد.

یگانگی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : این مسابقات که به میزبانی ارمنستان در شهر ایروان برگزار شد، در بین پنج کشور ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

وی افزود: حسن اکبرنژاد در قسمت اتومبیلرانی دیفرانسیل و ایرج اسلامی در بخش موتورکلاس 250 به مدال طلا رسیدند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری مازندران همچنین از کسب مدال نقره اسلامی در بخش تیمی خبر داد و تصریح کرد: در ماده 125 تیمی قهرمان قهرمانانان این ورزشکار مازندرانی موفق به مدال نقره شد.

یگانگی در ادامه از برگزاری مسابقات دیفرانسیل خانوادگی قهرمانی کشور در کلاردشت خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور خانواده ورزشکاران 20 اردیبهشت برگزار می شود.

وی با اشاره به میزبانی مازندران در رقابتهای بین المللی شش جانبه اتومبیلرنی در بابلسر افزود: در دو ماه آینده این مسابقات با حضور شش کشور ترکیه، گرجستان، ارمنستان، قزاقستان، بلغارستان ایران و مازندران برگزار می شود.

رئیس هیئت اتومیبلرانی و موتور سواری مازندران در ادامه از میزبانی سه مسابقات قهرمانی کشور در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تقویم ارائه شده به فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در آینده نزدیک میزبان موتور کراس، رالی و کارتینگ قهرمانی کشور در استان هستیم.

یگانگی افزود: مسابقات موتور کراس در بهشهر، رالی در میانکاله و کارتینگ نیز در نوشهر برگزار خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.