سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام کور تروریستی در میدان مرجه دمشق را که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم بی‌گناه سوریه شد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران رامين مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام کور تروریستی در میدان مرجه دمشق را که منجر به کشته و زخمی‌شدن دهها تن از مردم بی‌گناه سوریه شد، به شدت محکوم و تاکید کرد: این حادثه یکبار دیگر چهره واقعی تروریستها در سوریه را برای مردم این کشور و جهان آشکار ساخت.

مهمان‌پرست ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه و آرزوی سلامتی برای مجروحین خاطرنشان کرد: مسئولیت این حوادث علاوه بر عاملان آن، متوجه برخی طرفهای منطقه‌ای و بین‌المللی است که آشکارا به حمایت از تروریستها و آشوبگران درسوریه می‌پردازند و با ارسال سلاح و تجهیزات تروریستی موجب کشتار بیشتر مردم این کشور می‌شوند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از سازمان‌های بین‌المللی، حقوق بشری و کلیه کشورهای طرفدار صلح و امنیت بین‌المللی می‌خواهد تا ضمن توجه به حوادث ناگوار تروریستی در سوریه به مسئولیت انسانی خود در قبال جنایات تروریستها در این کشور عمل و از گسترش خشونت‌ها جلوگیری و راه حل سیاسی عبور از بحران را تشویق كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار