مدیر فنی تیم فوتسال بانوان آرمان رضا مشهد گفت: تیم فوتسال بانوان آرمان رضا در هفته ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشور در مشهد به تساوی سه بر سه مقابل تیم صنعت نفت آبادان دست یافت.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،حمیرا شجاعی اظهارداشت: صنعت نفت آبادان یکی از تیمهای قدرتمند این دوره از مسابقات است و به همین دلیل کسب امتیاز در برابر این تیم از ارزش بالایی برای تیم ما برخوردار است.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن تیم صنعت نفت آبادان در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال بانوان، تساوی سه بر سه نتیجه قابل قبولی برای تیم ما محسوب میشود.

شجاعی به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت و در ادامه بیان کرد: تک تک بازیکنان از عهده وظایف خود برآمدند، نکات مورد نظر کادر فنی را به طور کامل اجرا کردند و موفق به کسب امتیاز از این تیم شدند.

شجاعی در رابطه با وضعیت تیمش اظهار داشت: با جذب دو بازیکن خوب در نیم فصل دوم توانستیم برخی از کمبودها را جبران کنیم و در دور برگشت رقابتها قصد داریم با ارائه بازیهای متفاوت، ضمن تثبیت حضورمان در لیگ برتر، جایگاهمان در جدول ردهبندی را نیز ارتقا بخشیم.

مدیر فنی تیم فوتسال آرمان رضا مشهد تاکید کرد: در صورتی که بازیکنان با همین روحیه در بازیهای بعدی حضور یابند، در بازیهای پیش رو موفق میشویم/س 

 

 

 

 

 


برچسب ها: کسب ، امتیاز ، مقابل ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.