معاون حقوقي پارلماني دادگستري گفت:چنانچه در مدت زماني باقي مانده تا پايان دولت دهم جلسات پنجشنبه‌هاي هرهفته برگزار شود اين لايحه به سرانجام مي‌رسد چراکه دستور اصلي کميسيون نيز همين موضوع است.

" عبدالعلي ميرکوهي " در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، از نهايي شدن لايحه جامع وکالت تا پايان دولت دهم خبر داد و گفت: لايحه جامع وکالت به سرعت در کميسيون لوايح در حال رسيدگي است و بسياري از مواد آن بررسي شده اما به دليل سفرهاي استاني نمايندگان اين روند دچار وقفه شده است.
 
وي تصريح کرد: چنانچه در مدت زماني باقي مانده تا پايان دولت دهم جلسات پنجشنبه‌هاي هرهفته برگزار شود اين لايحه به سرانجام مي‌رسد چراکه دستور اصلي کميسيون نيز همين موضوع است.
 
ميرکوهي درخصوص انتقاد رئيس اتحاديه سراسري کانون‌هاي وکلاي دادگستري ايران مبني بر دعوت نشدن از اين اتحاديه به منظور بررسي لايحه جامع وکالت گفت: هم مجلس و هم کميسيون لوايح دولت،از اعضاي کانون وکلاي اصلي براي اين امر دعوت مي‌کنند و اعضاي اصلي در صورت ضرورت از اعضاي اتحاديه نيز دعوت بعمل مي آورند لذا اين مسئله مي بايست با هماهنگي وزارت دادگستري و کانون وکلاي اصلي صورت گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: میرکوهی ، لایحه ، وکالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار