معاون پارلماني وزير دادگستري گفت: سازمان ثبت که متولي اين امر است خواستار دائمي بودن اين طرح بوده اما کميسيون حقوقي مجلس با 2 سال تمديد اين قانون موافقت کرده است که بعد از بررسي بودجه در صحن علني مجلس مطرح خواهد شد.

"عبدالعلي ميرکوهي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتمام قانون آزمايشي مالکيت فکري اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي طرحي را براي تمديد اين قانون مطرح کرده اما هنوز به صحن علني مجلس نرسيده است.

وي ادامه داد: سازمان ثبت که متولي اين امر است خواستار دائمي بودن اين طرح بوده اما کميسيون حقوقي مجلس با 2 سال تمديد اين قانون موافقت کرده است که بعد از بررسي بودجه در صحن علني مجلس مطرح خواهد شد.

معاون پارلماني وزيردادگستري با بيان اينکه قانون مالکيت فکري و ثبت اختراعات ضامن حمايت از ماکان و مخترعان بوده تصريح کرد: علت تمديد اين قانون و عدم دائمي شدن آن شايد وجود خلاهاي قانوني موجود در اين زمينه باشد که در آينده به وجود خواهد آمد.

ميرکوهي در پايان با اشاره به اينکه امروز روز جهاني مالکيت فکري است، خاطرنشان کرد: تلاش ما براي دائمي شدن اين قانون بوده و حتي اگر نياز به اصلاح داشته باشد ضمن اين قانون دائمي اصلاحيه آورده شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار