رئیس شورای عالی استان ها گفت: برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی بایستی با حضور و همکاری مردم باشد تا این حماسه شکل بگیرد و خود را نشان دهد با نوشتن بحخش‌نامه و دستور این حماسه عملی نمی‌ شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران امروز در جمع دانشجویان و نخبگان دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این مطلب افزود: اگر حضور و همکاری مردم نباشد حماسه سیاسی و اقتصادی محقق نمی‌گردد این حماسه سیاسی و اقتصادی قاعدتا با حضور گسترده مردمی و دخالت مستقیم مردم می تواند به یک حماسه تبدیل شود و به آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری و مردم است رسید.
رئیس عالی شورای استان‌ها اظهار داشت: سیاست‌های امپریالیسمی‌ جهانی برای این است که بین مردم تشدد‌ ایجاد کند و با حزب بازی و مذهب ملت ها را از هم جدا کند وی با اشاره به تدوین برنامه‌های بیست‌ساله تصریح کرد: برنامه های بیست ساله و پنج ساله تدوین شده است تا حداکثر تلاش ما باید بر این باشد که این برنامه های کلی تدوین شده را انجام دهیم.
چمران با اشاره به اینکه برخی از مسائل اقتصادی ما ریشه در فرهنگ دارد اذعان داشت : نمی‌توان بحث فرهنگی را فراموش کرد و به اقتصاد صرف پرداخت.
رئیس شورای عالی استانها با اشاره به تدوین دو برنامه اقتصادی بیان داشت: برنامه کوتاه مدت برای سرو سامان دادن به شرایط کنونی جامعه است کشور ایران منابع فراوان دارد و همچنین بیش از همه نیروی جوان کارآمد و آموزش دیده دارد که می توان از این نیرو به خوبی استفاده کرد و این برنامه کوتاه مدت اقتصادی تثبیت را به وجود می آورد.
وی با اشاره به برنامه بلند مدت خاطر نشان کرد: برنامه بلند مدت روش‌ها است که این روش‌ها در برنامه های ما تدوین شده تا بتوانیم با روش های درست برنامه ها را اجرا کنیم.
چمران در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این خصوص اعلام عمومی نکرده‌ام و با هیچ کسی ائتلافی نکرده‌ام./ف

برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار