وزیر دادگستری گفت: پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت ملت سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در دوران های مختلف است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،مرتضی بختیاری ظهر چهارشنبه همزمان با دور چهارم سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به گیلان در جلسه شورای اداری شفت افزود: خدمت به خلق خدا از بزرگترین عبادت ها است آنهم خدمت به مردمی که بنا به فرمایش امام خمینی(ره) از مردم صدر اسلام از نظر ولایتمداری و دینداری و غیره بهتر و والاتر هستند.

وی همچنین با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر اظهارداشت: عدالت در برخورد با ارباب رجوع و گره گشایی از امور مردم از امتیازاتی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و باید مدیران این امر را برای کسب رضایت حق تعالی در نظر بگیرند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه نوکری و خدمتگذاری صادقانه به مردم، بالاترین شان و منزلت را دارد، گفت: ارائه خدمات بهتر به مردم باید در دستور کار مدیران و مسئولان ادارات قرار گیرد.

وی با تبریک ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی(ره) بیان داشت: مسئولان با بهره مندی از سیره ائمه معصومین (ع)که بهترین منبع برای سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت هستند، می توانند گره گشای خوبی برای خلق خدا باشند.

بختیاری در خصوص تحریم ها علیه مردم ایران گفت: اعتقاد مردم به اصل نظام اسلامی تحت امر ولایت فقیه به کوچکترین اندازه ای کم نشده است.

وی ادامه داد: مردم آنقدر بینش و بصیرت دارند و می دانند که استکبار جهانی شدیدترین تحریم ها را علیه ملت ایران انجام داده تا مردم را از اصل نظام جدا کند، ولی دشمنان باید مطمئن باشند که هیچ گاه این نقشه شیطانی شان محقق نخواهد شد.

وزیر دادگستری رمز موفقیت ملت سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی را در دوران مختلف، پیروی از ولایت فقیه و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه وجود ولایت و رهبری با توجه به اینکه رکن رکین اسلام و ولایت است، با پشتیبانی مردم در دنیا سرآمد و الگویی تمام عیار برای کشورهای آزاده جهان است.

وی در مورد مسائل شهرستان شفت نیز افزود: در دور نخست سفر هیئت دولت صددرصد 24 مصوبه، دور دوم 88 درصد 34 مصوبه و 49 درصد 55 مصوبه سفر سوم دولت تاکنون به همت مسئولان اجرایی شده است.

بختیاری دور چهارم سفرهای استانی را بررسی چگونگی انجام مصوبات قبلی دانست و گفت: با توجه به تاکید محمود احمدی نژاد در خصوص اولویت دادن به طرح های مهر ماندگار، به طور حتم اعتبار تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی شفت برای بهره برداری در دولت دهم و برای رفع نیاز اساسی مردم منطقه تامین می شود.

وی همچنین حضور در شهرستان عالم پرور شفت که زادگاه علمایی همچون سید محمدباقر شفتی و وجود بقاع متبرکه امامزادگان اسحق (ع) و ابراهیم(ع) است را توفیق بزرگ برای خود در طول دوران خدمت خواند.

فرماندار شفت نیز در این جلسه حضور رئیس جمهوری و هیئت دولت در استان گیلان و این شهرستان را منشا خیر و برکات فراوان دانست و گفت: مردم این شهرستان عالم پرور در زمینه ولایتمداری زبانزد هستند و به حمدالهی در دولت های نهم و دهم خدماتی شایانی به لحاظ عمرانی و معیشتی به این سامان شده است.

جواد شفیعی ثابت با اشاره به خواسته مردم شفت از هیئت دولت افزود: با توجه به اینکه سالیانه به طور متوسط بیش از 200 هزار نفر مسافر از منطقه زیارتی و گردشگری روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت دیدن می کنند، استقرار امکانات شهری همچون شهرداری در این منطقه با 200 خانوار بسیار موثر است.

وی همچنین تصویب شهر شدن، روستای بزرگ نصیرمحله شفت با سه هزار و 150 نفر جمعیت را از دیگر خواسته های مردم این شهرستان برای ارتقای شاخص توسعه، عمران و آبادانی عنوان کرد و اظهار داشت: براساس مصوبات دولت یکی از معیارهای تبدیل روستا به شهر دارابودن سه هزار و 500 نفر جمعیت است که امیدواریم هیئت دولت در این زمینه مساعدت کند.

 شهرستان شفت با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است./ک

برچسب ها: ملت ، ایران ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.