زاهدان/

انتخابات باید به دور از تعصبات و جریانات سیاسی و قومی باشد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: انتخاب کاندیدا و حضور در انتخابات باید به دور از تعصبات و جریانات اجتماعی، سیاسی، قومی و فردی باشد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام علی محمدی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز زن در مسجد الزهرا (س) زاهدان گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات امسال حماسه سیاسی مهمی را به تعبیر مقام معظم رهبری رقم خواهد زد که خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی با بیان اینکه افراد زیادی در داخل و خارج از کشور با سیاه نمایی قصد دارند خدمات نظام جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهند گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون خدمات بی شماری در زمینه های عمرانی و اقتصادی و به خصوص علمی ارایه شده است که بر همگان روشن و واضح است.

وی با اشاره به اینکه نعمت استقلال و آزادی به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم به ارمغان آورده شده است ادامه داد: ضرورت دارد تا نسبت به این نعمت شکر گذار باشیم.

محمدی افزود: کشور ایران به هیچ دولت، سیاست و اراده خاصی وابسته نیست و از همین رو مشاهده می شود کشورهای ثروتمندی که از نعمت استقلال محروم هستند در ذلت کامل به سر می برند.

وی گفت: خوشبختانه در نظامی زندگی می کنیم که مسئولان براساس مصالح مردم تصمیم می گیرند و دغدغه هایشان رفع مشکلات مردم است.

محمدی اظهار داشت: ملت ایران همزمان با پیروزی انقلاب برای تایید نظام جمهوری پای صندوق های رای رفتند و به آن آری گفتند و برای حفظ و بقای آن فرزندانشان را در راه جهاد با خدا به جبهه ها فرستاند.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری مردم در انتخابات پیش رو گفت: باید رییس دولتی را انتخاب و به آن رای داد که علاوه بر نزدیک بودن به ولایت درعمل نیز از ولی فقیه پیروی کند.

وی با بیان اینکه برگه های آرا نزد مردم و مسئولان امانت است افزود: این امانت خون شهداست که که بواسطه آن دین اسلام و سعادت و کمال به مردم هدیه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین صبح امروز با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ساختمان جدید اداره کل اوقاف وامور خیریه سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ احداث ساختمان کلینیک پزشکی و احداث ساختمان مرکز تخصصی تربیت مربی قرآن کریم در زاهدان به زمین زده شد./ک

برچسب ها: جریانات ، سیاسی ، قومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.