معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر نقش نخبگان در پیشبرد کشور به سمت اهداف انقلاب، گفت: بنیاد نخبگان کمک بسزایی در پیشبرد اهداف کشور دارد.



به گزارش خبرگزاری گروه استانها باشگاه خبرنگاراناز شهرکرد، یزدان جلالی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین نشست مسئولان بنیاد ملی نخبگان با بنیادهای استانی در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال‌جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رهبر معظم انقلاب راهبردی را مشخص و تعیین کرده‌اند که جهت‌گیری مسیر حرکت در سال‌جاری را مشخص می‌کند.

وی افزود: حماسه سیاسی با شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات تجلی می‎یابد که این موضوع در تمامی سطوح مدیریتی کشور تأثیرگذار است.

جلالی از حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به عنوان دوبال کشور نام برد و گفت: جامعه نخبگان در حرکت این پرنده به سمت پیشرفت نقش بسزایی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر نقش نخبگان در پیشبرد کشور به سمت اهداف انقلاب، افزود: بنیاد نخبگان کمک بسزایی در پیشبرد اهداف کشور دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: در خلق حماسه جوانان مسئولیت سنگین‌تری برعهده دارند، چراکه شکوفایی و خلاقیت اهرم رشد جوانان جوانان است.

جلالی با تأکید بر ضرروت تقویت حس مسئولیت در جوانان، گفت: جامعه نخبه کشور جوانان هستند، برهمین اساس باید با تقویت حس مسئولیت در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی پیشگام باشند.

چهاردهمین نشست مسئولان بنیاد ملی نخبگان با بنیادهای استانی امروز با حضور معاون پژوهشی بنیاد ملی نخبگان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.