تیم کانوپولو فولاد ماهان سپاهان با کسب بیست و هفت امتیازدر جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر کانوپولو قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابر اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر کانوپولو و در هفته پایانی این رقابت ها تیم فولاد ماهان سپاهان به مصاف تیم هیئت قایقرانی استان مرکزی رفت . در پایان ماهانی ها این تیم را با نتیجه 4 بر 3 مغلوب خود نمودند تا به مقام نائب قهرمانی رقاب های لیگ برتر کانوپولو دست یابند.
سید ابوذر قاضی عسگر سرمربی تیم کانوپولو فولاد ماهان سپاهان در خصوص این دیدارعنوان داشت:در ابتدا مقرر شد لیگ با حضورهشت تیم برگزار شود که با انصراف یکی از تیم ها لیگ جاری با هفت تیم آغاز شد.در این لیگ تیم ها با قدرت حاضر شدند و همگی از شانسی برابر برای کسب قهرمانی برخوردار بودند.
در دیدار های پایانی نیز سه تیم گزینه های کسب عنوان قهرمانی بودند که در بین آنها نام تیم پر قدرت فولاد ماهان سپاهان نیز به چشم می خورد.
قاضی عسگر عنوان داشت:در این لیگ تیم ما دوازده بازی انجام داد و توانست با کسب 9 پیروزی 2
ٰ تساوی و یک باخت مقام نائب قهرمانی رقابت های لیگ برتر کانوپولو را کسب نماید.
شایان ذکر است تیم کانوپولو فولاد ماهان سپاهان با کسب 27 امتیاز مقام دوم و تیم های مقاومت بسیج و پرسپولیس کرج به ترتیب با امتیاز 29 و 20 در جایگاه اول و سوم این رقابت ها ایستادند./س

برچسب ها: اصفهان ، کانوپولو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.