خراسان‌جنوبی /

کمک‌های مردمی به کمیته‌ی امداد خراسان‌جنوبی دو برابر میانگین کشوری

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره ) خراسان‌جنوبی گفت: میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد در خراسان‌جنوبی به ازای هر نفر در سال 1160 تومان یعنی 2 برابر میانگین کشوری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، «سیدجواد رضوی­» در همایش تجلیل از خیرین برتر استان با تاکید بر ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری در جامعه افزود: احساس نیکوکاری باید آگاهانه و خالصانه و برای رضای خدا انجام شود.

رضوی میزان کمک‌های مردمی به کمیته‌ی امداد در خراسان‌جنوبی را چشمگیر و قابل تقدیر دانست و گفت: باتوجه به محرومیت نسبی استان میزان کمک‌های مردمی به امداد سال پیش 2 برابر میانگین کشوری بود که این نشان از فرهنگ غنی مردم دارد.

وی تصریح کرد: سال پیش بیرجند رتبه‌ی نخست را از نظر میزان مشارکت مردم در کمک به محرومان را داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 45 درصد کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان از بیرجند تامین می‌شود، گفت: سال گذشته نسبت به سال 90 بیش از 30 درصد در جمع‌آوری صدقات رشد داشتیم.

رضوی با اشاره به این‌که 40 درصد صندوق صدقات استان در بیرجند توزیع شده است، افزود: هم‌اکنون 109 هزار نفر از خدمات این نهاد بهره می‌برند.

وی ادامه داد: سال گذشته با 320 دستگاه اجرایی موسسات استان تفاهمنامه‌ی اجرایی منعقد کردیم.

مدیرکل کمیته‌ی امداد خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: میزان جمع‌آوری کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری امسال 45 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

منبع:خبرگزاری ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.