اسلام بالاترین جایگاه را در نظام اسلامی برای زنان قائل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در همایش تجلیل از مدرسان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان گفت: زن ایرانی تجلی خلق حماسه در ابعاد مختلف تربیتی است.

احمدی به مقایسه جایگاه زن در جامعه ایران و غرب پرداخت و افزود: جایگاه ارزشی زنان در ایران قابل مقایسه با دنیای غرب نیست.

وی  استفاده ابزاری جنسی از زنان در دنیای غرب را یادآور شد و ادامه داد: دنیای غرب جایگاه پاک زنان را مورد خدشه قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان زن ایرانی را پرتلاش و ایثارگر معرفی کرد و  اضافه كرد:زنان ایرانی هم‌ شان مردان در عرصه کار و تلاش کشور حضور دارند.

وی تلاش زنان برای تربیت فرزندان ایرانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار كرد: زنان ایرانی با همه توان نسبت به پرورش و تربیت مناسب آینده‏سازان کشور تلاش می‏کنند.

احمدی با تاکید بر تاثیرگذاری زنان ایرانی در همه عرصه‏های اجتماعی و اقتصادی کشور، افزود: زنان ایران در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، کاری و علمی در کشور فعال هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به سبک زندگی در کشور اشاره و اضافه كرد: سبک زندگی از دغدغه‏ های مقام معظم رهبری است و مسئولین و مدیران نسبت به آن حساسیت لازم را داشته باشند.

احمدی با تاکید آسیب‏ شناسی سبک زندگی در کشور، خاطر نشان كرد: جامعه علمی و فرهنگی کشور باید نسبت به تبیین و بررسی دقیق موضوع سبک زندگی مردم کشور اقدام کند./س


 

برچسب ها: جایگاه ، نظام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.