رئیس انجمن رادیولوژی ایران از اعتراضهای وارده مبنی بر گران بودن خدمات تصویربرداری گله کرد و گفت: اگر خدمات را بخواهیم ارزان ارئه دهیم باید دولت ارز ارزان ارائه دهد.

دکتر جلال شکوهی رئیس انجمن رادیولوژی ایران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، با عنوان اینکه حذف ارز مبادله منجر به افزایش 2 برابری فیلمهای رادیولوژی شده گفت: وقتی تعرفه به صورت ریالی تعیین و محدود باشد ما نمی توانیم خدمات ارزان ارائه کنیم.

طبیعتا اگر قرار باشد که ما خدمات را به صورت ارزان ارائه دهیم باید ارز ارزان دولت به ما بدهد تا ما مواد مصرفی خود را خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از مراکز خصوصی تصویربرداری به دلیل مواجهه با مشکلات اقتصادی مطبهای خود را فروخته و یا تغییر شغل داده اند گفت: حداقل درخواست ما از وزارت بهداشت این است که برای ما شرایطی فراهم شود که ما مواد مصرفی خود را ارزان بخریم.

هم اکنون در برخی از شرکتها فیلم وجود دارد ولی وزارت بهداشت به ما اعلام کرده است که باید این وزارتخانه حواله ها را صادر کند یعنی ایجاد یک بروکراسی رفت و برگشت که تلف کردن زمان است.

شکوهی خاطر نشان کرد: ما از وزارت بهداشت استدعا داريم تعرفه ها هر چه زودتر به طور رسمی اعلام کنند تا مشکلات این حوزه حل شود./ع2
برچسب ها: ارز ، تعرفه ، رادیولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.