فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق کشور گفت: ارتش ایران حافظ اندیشه‌ و ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ایران و حافظ تمامیت ارضی کشور است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سرتیپ دوم امیر محمدکاظم تارخ، در مراسم آغاز عملیات عظیم انتقال اراضی میدان تیر لشکر 77 ثامن‌الائمه مشهد افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای مسئولیت خطیری که ملت ایران بر دوش آن گذاشته، 35 سال است که از بلندترین آرمان‌های آنان دفاع کرده و به پیوند ناگسستنی نظام و ملتش پایبند است.

تارخ بیان کرد: استقلال در جمهوری اسلامی ایران به معنای اندیشه و بینش است، ارتش ایران حافظ اندیشه‌ و ایدئولوژی نظام است همچنین حافظ تمامیت ارضی این کشور به شمار می‌رود.

فرمانده ارشد ارتش شمال شرق کشور با اشاره به اینکه ارتش از خود مردم است، عنوان کرد: یکی از مسئولیت‌های مهم ارتش و پادگان این است که در جوار شهرها باشند و در مواقع بروز حوادث طبیعی، کمک مسئولان شهری باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه شهرها سبب شده پادگان‌ها در داخل شهر قرار بگیرند و فضای شهری را اشغال کنند، به همین سبب مقرر شد محل این پادگان‌ها به مکان جدید انتقال پیدا کند.

تارخ با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در 8 شهر اقدام به جابه‌جایی پادگان‌ها کرده است، ادامه داد: عزم جزم مسئولان ارتش، آستان‌قدس رضوی و شهرداری‌ها سبب شد لشکر 77 ثامن‌الائمه که افتخار خراسانی‌ها است به محل جدید که تملک اراضی آن کسب شده و در حال احداث است منتقل شود.

فرمانده ارتش در منطقه شمال شرق کشور ادامه داد: امروز با آغاز آماده‌سازی عملیات میدان تیر لشکر 77 ثامن‌الائمه(ع) مشهد امیدواریم اراضی میدان‌تیر بتواند گره گشای توسعه شهری و فضاسازی آن شود.

برچسب ها: فرمانده ، ارشد ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.