يكي از علماي حوزه‌ علميه نجف گفت: حضرت امام خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران برای مسلمانان جهان راه گشا و چراغ راهنما است و در همه اقشار ملل گوناگون تأثیر شگرفی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، شیخ محمد سعید عمیق در حاشيه تشرف شركت‌كنندگان اجلاس جهانی «علما و بیداری اسلامی» به حرم مطهر رضوي اظهارداشت: من از علمای نجف هستم و حالا که در مشهد الرضا هستم، باید از مسلمانان ایران تشکر کنم به خاطر کمک‌های بی‌دریغی که به ما عراقی‌ها می‌کنند، بسیاری از خدام امام رضا(ع) در نجف به زائران حرم امام علی(ع) کمک می‌کنند.

وی گفت: به یاری آستان مقدس رضوي و مردم نوع‌دوست ایران، نجف اشرف و کربلای معلی رنگ و بوی خاصی گرفته و بسیاری از مسلمانان عراقی سعی می‌کنند برای یک‌بار هم شده به حرم حضرت ثامن سفر کنند و از نزدیک توصیفات مسافران را ببینند و از خادمان امام رضا(ع) و مجاوران این حضرت تشکر کنند.

يادآور مي‌شود؛ 450 نفر از علما مذاهب و فرق اسلامي و اندیشمندان كشورهاي غیراسلامی شركت كننده در اجلاس جهاني «علما و بيداري اسلامي» از 85 كشور دنيا ضمن تشرف به حرم مطهر و زيارت بارگاه منور حضرت رضا(ع) از گنجينه قرآن و نفايس و نمايشگاه دائمي آستان قدس رضوي بازديد كردند./ب

برچسب ها: سخنان ، رهبر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.