زیباترین و لوکس‌ترین ساعت‌های جهان را در چند فریم ببینید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، اولین سالن بزرگترین ساعت‌سازان جهان در شهر بازل سوئیس از روز ۲۵ آوریل تا ۲ می در حال برگزاری است. در این نمایشگاه بزرگ بیش از ۲۰۰۰ گروه ساعت‌ساز شرکت دارند که ۳۳۲ عدد از آنها سوئیسی است. زیباترین ساعت‌های این نمایشگاه را در ۵ فریم ببینید.


ساعت جدید برند آرتیا که اطراف آن به شکل گیتار و صفحۀ آن شبیه مترونوم(زمان سنج آونگی) است. طلای صورتی و تیتان از فلزاتی است که در ساخت این ساعت زیبا به کار رفته است. صفحۀ نمایشگر ساعت و دقایق از یکدیگر جداست. بند کروکودیلی این ساعت بر روی سگک‌هایی از طلا سوار شده است.


 


برند آگوست ریموند دارای نمایشگر ساعت، دقیقه و ثانیه، تاریخ و گاهشمار است. جعبه این ساعت که در آن نقره نیز به کار رفته ضداکسید و بند آن چرمی است.
 


تیسوت هریتیج صد و شصت و پنجمین سال خود را جشن می‌گیرد. در سال ۱۹۵۳ این برند معروف جشن صدسالگی خود را برگزار کرد. ساعت در عکس دارای جعبۀ ضداکسید، نمایشگر ساعت، دقیقه و ثانیه و صفحۀ نمایشگر نقره‌ای است.
 


بولووا آکوترون: این اولین ساعت دنیاست که قابلیت تنظیم دقت و حساسیت خود را دارد. دارای نمایشگر ساعت، دقیقه، ثانیه، تاریخ و تنظیم درجه‌هاست. جعبۀ آن ضداکسید و با طلای صورتی در اطراف و بندِ طرحِ تمساح ساخته است
منبع:مجله سرگرمي

برچسب ها: سوییس ، ساعت ، تصاویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعباس شهبازی
۱۹:۱۶ ۱۲ تير ۱۳۹۳
ساعت های بسیار زیبایی هست
آخرین اخبار