درحالیکه وزارت راه و شهرسازی مهلت دو هفته‌ای برای ثبت نام مسکن ویژه در نظر گرفته بود با استقبال زياد متقاضيان و تکميل ظرفيت 6 روز زودتر به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، فريبرز واحدي مدير کل اداره راه وشهرسازي  استان تهران  پس از بازديد از سايت مسکن ويژه  در پنجم ارديبهشت مهلت دو هفته اي براي متقاضيان و تکميل ثبت نام  داد. 

اين در حالي است که امروز پس از گذشت 9 روز از اعلام خبر اداره کل راه وشهرسازي استان تهران، با ثبت نام 3 هزار متقاضي ظرفيت اين سايت تكميل شد.

براساس اين گزارش طی بخشنامه‌ای به بانک مسکن اعلام شده که دیگر حسابی بدین منظور افتتاح نشود اين درحالي است که به گفته روابط عمومي بانک مسکن تاکنون بخشنامه اي به بانک مسکن  ارائه نشده است.
 
 اداره كل راه و شهرسازي استان تهران  روز شنبه 14 اردیبهشت ماه - را روز پایانی ثبت‌نام سایت تهرانسر مسکن ویژه اعلام کرد و به برخی از شعب بانک مسکن به متقاضیان اعلام شد که "طبق گفته اداره راه و شهرسازی استان تهران از دهم اردیبهشت ماه سایت ثبت‌نام متوقف شده است اما مبلغ واریزی متقاضیان دریافت می‌شود".  

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران روز گذشته با اعلام اين خبر بسياري  ازمتقاضيان مسکن ويژه را غافلگير کرد .

بر اساس اين گزارش و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ،آغاز ثبت نام دوباره مسکن ویژه پس از انجام جانمایی های جدید در محل های دیگری از سوی این اداره کل متعاقبا اعلام می شود اما در حال حاضر دیگر ثبت نامی برای مسکن ویژه تهران وجود ندارد.  

همچنین متقاضیان تایید شرایط شده می توانند برای بازدید از واحدهای نمونه سایت تهرانسر پس از دریافت پیامک در روزهای جمعه از ساعت ٨ صبح تا ١٣ به سایت تهرانسر مراجعه کنند ، بازدید بدون هماهنگی قبلی به دلیل شراط ویژه ساختمانی و کارگاهی و حفظ امنیت متقاضیان امکان پذیر نبوده و پاسخگویی به متقاضیان برای رفع نقص پرونده در محل سایت تهرانسر و از ساعت ٩ تا ١٣ در روزهای کاری هفته انجام می گیرد، بنابراین نیازی به مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان نیست. 

بر پايه اين گزارش؛ فريبز واحدي مديرکل راه و شهرسازي با بيان اينکه قيمت واحدهاي مسکن ويژه تهرانسر تا 40 درصد پايين تر از واحدهاي مسکوني در منطقه تهرانسر است، گفت: قيمت مسکن هاي ويژه تهرانسر 250 ميليون تومان است، در صورتي که قيمت هاي واحدهاي مسکوني در منطقه تهرانسر هر متر 3 ميليون و 800 تومان است. 

وي با بيان اينکه افزايش قيمت مسکن ويژه تهرانسر افزايش نمي يابد، گفت: به تمامي پيمانکاران دستور داده ايم که مصالح خود را به موقع تامين نمايند تا دچار مشکل افزايش قيمت مصالح ساختماني در سال آينده نشوند. 

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران در ادامه يادآور شد: هيچ کدام از پيمانکاران حق افزايش قيمت واحدهاي مسکنوني خود را ندارند و تا پايان آذرماه واحدهاي خود را بايد تحويل دهند./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار