مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بازپرداخت 20 ساله براي وام 30 ميليوني مسکن مهر ، سیر حرکتی بازار طلا از نگاه امروز ، هدفمندي يارانه ها يک ريال بدهي به جايي ندارد/قانون هدفمندي يارانه ها مساوي با بهبود درآمد خانوارها و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

هدفمندي يارانه ها يک ريال بدهي به جايي ندارد/قانون هدفمندي يارانه ها مساوي با بهبود درآمد خانوارها

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/15/1072662_747.jpg

بحث تغيير وضعيت درآمد خانواده هاي ضعيف نسبت به اقشار پردرآمد، نکته مهمي براي ورود به گام دوم هدفمندي يارانه ها است که اين روند يکي از برنامه هاي اساسي دولت براي بهبود ضريب جيني و نسبت درآمد خانواده هاي ضعيف نسبت به خانواده هاي پردرآمد است.

ظرف یکماه آینده بنزین یورو4 در سه کلانشهر توزیع می شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع بنزین یورو4 مطابق با استانداردهای جهانی در کشور خبر داد و گفت: ظرف یکماه آینده بنزین یورو4 در سه کلان شهر کشور نیز توزیع می شود.

بازپرداخت 20 ساله براي وام 30 ميليوني مسکن مهر
قائم مقام وزير راه و شهرسازي در استان البرز، گفت: با مصوبه هيئت دولت وام مسکن مهر در استان البرز به دليل افزايش متراژ مسکن به 30 ميليون تومان با بازپرداخت 20 ساله رسيد.

سیر حرکتی بازار طلا از نگاه امروز

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/15/1072737_202.jpg

 امروز بازار طلا در مسیر حرکتش قیمتها را تا حدودی افزایش داد.

محورهای مسدود و محور های محدود امروز" یکشنبه 15اردیبهشت ماه 92"

 محورهای مسدود و محدود امروز" یکشنبه 15اردیبهشت ماه 92" از سوی مرکز مدیریت راه های کشوراعلام شد.

درآمد زايي يک و نيم ميليون دلاري توليد نفت در ميدان هاي فارس

 مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، با اشاره به اینکه روزانه 15 هزار بشکه نفت از میدان های سروستان و سعادت آباد تولید می شود افزود: با این میزان تولید یک میلیون و 500 هزار دلار درآمد نصیب کشور می شود.

"بنزين" سهميه بندی 600 و بنزين آزاد 1000 تومان خواهد بود

عضو کمسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با تائيد افزايش 38 درصدي قيمت حامل هاي انرژي در کميسيون تلفيق گفت: در صورت تصویب در جلسه هفته آینده مجلس عرضه بنزین بصورت دو نرخی خواهد بود.

نرخ تورم 29.8 درصد
 مرکز آمار ايران اعلام کرد : ميزان تغييرات شاخص کل (نرخ تورم شهري) در دوازده ماه منتهي به فروردين سال جاري نسبت به دوره مشابه پيش از آن 29.8 درصد بوده است.

امضای ۳ قرارداد جدید نفتی ایران در خلیج‌فارس

 مدیرعامل نفت فلات قاره از امضای سه قرارداد توسعه میادین نفتی در سال جاری خبر داد گفت: ارزش این قراردادها 2.5 میلیارد دلار برآورد شده است.

مهلت ثبت نام دو هفته اي مسکن ويژه تهران 6 روز زودتر به پايان رسيد

 درحالیکه وزارت راه و شهرسازی مهلت دو هفته‌ای برای ثبت نام مسکن ویژه در نظر گرفته بود با استقبال زياد متقاضيان و تکميل ظرفيت 6 روز زودتر به پايان رسيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار