علی اسماعیلی رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تکذبیه توزیع کتاب های سریال های ماهواره ای با دو غرفه متخلف دیگر برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران، با گذشت پنج روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 20 غرفه به عنوان متخلف معرفی و با نظارت کمیته 2 غرفه متخلف معرفی شدند و پلمپ خواهند شد همچنین علی اسماعیلی با اعلام این خبر در خصوص توزیع کتاب های مربوط به سریال های ماهواره ای این گونه خبرها را تکذیب و توزیع کتابها را با این نام رد کرد.
همچنین با توجه به روند تهویه نامناسب در مصلی فعالیت و یا خرید کتاب را دشوار کرده وهیچ یک ازمدیران مسئول نیستند و همچنان مردم چوب این اتفاق را می خورند.
از دیگر اتفاقات حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه کتاب بود که نظر حبرنگاران را به خود جلب کرد به طوری که ضمن ورود خود از یک کتاب و سایت شهید مطهری رونمایی به عمل آورد و این اتفاق را پسندیده و نیک دانست.
همچنان کتاب "ضد" از انتشارات سوره مهر پرفروش ترین کتاب نمایشگاه است که با استقبال خوب مردمی روبه رو شده است.
کیومرث پور احمد از سینماگرانی بود که در روز گذشته حضور خود را در سوره مهر علنی و از بی حمایتی ها نسبت به سینماگران و فیلم نامه نویسان اظهار گله کرد./ي2

گزارش از فائزه آقابابایی.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار