يک کارشناس سياست خارجي با بيان اينکه غرب در مذاکرات هسته‌ای با ايران مذاکره را تنها براي مذاکره مي‌خواهد، گفت: این سیاست اتخاذ شده تنها برای وقت‌کشی در روند مذاکرات ایران و گروه 1+5 است.

" حسين کنعاني مقدم " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دور آتي مذاکرات ايران و 1+5 در 25 ارديبهشت ماه گفت: به نظر مي‌رسد که غرب انعطاف‌پذيري لازم براي پذيرش پيشنهادات سازنده جمهوري اسلامي ايران را نخواهد داشت.

وي با بیان اینکه رژيم غاصب صهيونيستي همواره سعی دارد با کارشکنی در مسير فعاليت هسته‌اي کشورمان خلل ایجاد کند، افزود: اين رژيم جعلي همواره در تلاش براي فرافکني در روند حل پرونده صلح‌آميز هسته‌اي ايران بوده است.

کنعاني مقدم تصريح کرد: اين رژيم منحوس از طريق فشار بر کشورهاي غربي به دنبال امتيازگيري از جمهوري اسلامي ايران بوده تا با سياست  وقت‌کشي و استفاده از اهرم‌‌هاي تهديد، کشورمان را وادار به پذيرش سياست‌هاي خصمانه‌اش کند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد : غرب در اين دور از مذاکرات به دنبال مذاکره براي مذاکره و نه مذاکره براي راه حل اجرايي بوده؛ همانطور که در مذاکرات پيشين جمهوری اسلامی ایران در برابر پیشنهادات سازنده خود پاسخ روشنی دریافت نکرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صهیونیستی ، ایران ، انرژی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار