مدافع سابق تيم فوتبال ذوب آهن گفت: علت ناپاکی فوتبال ورود افراد غیرورزشی به اين رشته است که برای بقای خود، دست به هر کاری می زنند.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ناپاکی که در فوتبال کشور ما وجود دارد بسیار زشت و زننده است و من فکر می کنم این مسائل شايسته کشور ما نیست و اگر این مسائل در کشور دیگری رخ می داد و مسئولان آن کشور مجازات سنگین تری را برای متخلفان اتخاذ می کردند به هر حال فوتبال ما منهای تبانی، دچار زد و بندهای مختلفي است و بزرگترین علت آن هم ورود افراد غیرورزشی در فوتبال است چون این افراد برای اینکه باقی بمانند مجبور هستند که برای خود حاشیه امنیت درست کنند به هر کاری دست بزنند.

مدافع سابق تيم فوتبال ذوب آهن در خصوص حضور دلال ها هم گفت: به نظر من یک فوتبالیست اگر در کار خود قوی باشد با دلال ارتباط برقرار نمی کند ولی در خصوص خودم باید بگویم اگر با دلال کار می کردم در حال حاضر 50 بازی ملی داشتم.

وی تصریح کرد: در همه عرصه های این فوتبال احتمال ناپاکی وجود دارد ولی اینکه در داوری ما هم اين مسائل وجود داشته باشد، هست ولی به نظر من داوران ما نسبت به دیگر ارکان فوتبال ما پاک تر هستند./مح

 

برچسب ها: زننده ، حاشیه ، تبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار