مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: بی نظمی ها لیگ باعث می شود کیفیت لیگ پایین بیاید و تیم ها از همه جنبه ها ضرر می کنند.

محمد صادق درودگر مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تعطیلات و بی نظمی هایی که در طول فصل بود باعث شد که تیم ها آسیب ببیند و کیفیت لیگ ما هم پایین بیاید، امیدوار هستم در لیگ سیزدهم، شاهد برنامه ای منظم باشیم که حداقل شروع و پایان لیگ مشخص باشد.

وی در ادامه بیان کرد: حتی این بی نظمی ها باعث می شود که ما نتوانیم از نظر درآمدزایی هم رشد داشته باشیم به طور مثال ما می توانیم با یک شرکت هواپیمایی قراردادی را منعقد کنیم و علاوه بر خودمان هواداران نیز از آن استفاده کنند، این خودش یک نوع درآمدزایی است اما بی برنامگی لیگ و تغییر ساعت بازی باعث می شود مسابقات عقب و جلو شوند و آن شرکت هواپیمایی هم ضرر خواهند کرد از این رو قراردادی را با تیم ها منعقد نخواهد کرد و یا از نظر تمرینات بدنسازی هر ساله تیم ها ضرر می کنند.

وي ادامه داد: باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که به سلامتی بازیکنان ضرر نزند ما امسال واقعاً نمی دانستیم چه موقع تعطیلات داریم و چه زمانی باید بازی کنیم از رو این بازیکنان ما افت بدنی داشتند.

وی در خصوص 16 تیمی شدن لیگ بیان کرد: مسئولان اگر لیگ را 16 تیمی یا کمتر می خواهند بکنند باید یک کارشناس درست و جامعی را داشته باشند اگر این تصمیم بدون مطالعه کارشناسی باشد به درستی اجرا نخواهد شد.

درودگر در خصوص عملکرد ملوان در این فصل گفت: اصلا از شرایط و جایگاه مان در جدول راضی نیستم زیرا ما فصل را خوب شروع کردیم و بازیکنان خوب و با تجربه ای را جذب کردیم و همه ی هدفمان کسب سهمیه ی آسیا و رتبه ی بالای جدول بود که متاسفانه رضایتمان جلب نشد.

وی در خصوص کادر فنی در فصل آینده گفت: در این خصوص چیزی نمی توانم بگویم زیرا ماندن خودم در باشگاه برای فصل بعد مشخص نیست و در مورد کادر فنی بعد از بازی آخر هیئت مدیره تصمیم گیری خواهد کرد./آق

برچسب ها: بی نظمی ، درودگر ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار