استاندار چهارمحال و بختیاری، برگزاری انتخابات پر شور با حضور حداكثری مردم را شاه بیت حركت مسوولان دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در تحقق شعار حماسه سیاسی در سال جاری عنوان كرد.

علی اصغر عنابستانی، در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: همگان وظیفه دارند با بصیرت افزایی، ولایت مداری و ارتقای معنویت در جامعه، زمینه حضور حداكثری مردم در انتخاباتن آتی را فراهم كنند.
وی، با اشاره به اینکه نقش رسانه ها، دستگاه های فرهنگ ساز، آموزش و پرورش و دانشگاه ها در تحقق شعار حماسه سیاسی در كشور افزود: مدیران و دست اندركاران، باید با راه اندازی اتاق فكر، برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال جاری، كار كارشناسی كنند.
عنابستانی، با تاكید بر لزوم همكاری همه دستگاه ها در برگزاری مطلوب انتخابات در سلامت و امنیت كامل اظهار داشت: دولت به عنوان مجری انتخابات نیز، با بسیج امكانات لجستیكی و نرم افزاری دستگاه های زیر مجموعه خود در خلق این حماسه و برگزاری انتخابات با حضور حداكثری مردم اقدام می كند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینكه مدیران دستگاه های دولت حق ندارند از امكانات دولت برای تبلیغ له یا علیه كاندیدای انتخاباتی استفاده كنند تصریح کرد: استفاده از بیت المال برای این امور، از نظر شرعی اشكال دارد و از نظر نص صریح قانون، ممنوع است.
وی، با اشاره به اینكه خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب به همكاری و تلاش دستگاه های اجرایی نیاز دارد، گفت: ملت ایران حماسه ساز تاریخ بوده است و سال جاری نیز دو حماسه بزرگ حماسه سیاسی و اقتصادی را خلق می كند.
عنابستانی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینكه تحقق حماسه با كار جهادی امكان پذیر است، افزود: كار جهادی، كار برای خدا، كار با جدیت و كار بدون خستگی است و این اوصاف در مردان پر تلاش، سخت كوش و با روحیه بسیجی وجود دارد.
نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال، لازمه خلق حماسه اقتصادی در كشور است اظهار داشت: توسعه اقتصادی در این استان باید به اشتغال پایدار منجر شود.
وی، با انتقاد از كاهش روند نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری، پروازهای ورود و خروجی فرودگاه شهركرد و ساخت و ساز مسكن روستایی استان چهارمحال و بختیاری در سال 1391 در مقایسه با سال قبل آن تصریح کرد : لازم است در رفع مشكلات این سه بخش اقدام جدی شود.
عنابستانی، همچنین با انتقاد از عملكرد برخی نهادهای مالی و اعتباری فعال در این استان در ارائه تسهیلات اشتغالزا به مردم، افزود: لازم است نهادهای نظارتی و اقتصادی نسبت به نظارت بر عملكرد این موسسات اقدام كنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از این نهادها، كمترین احساس مسوولیتی نسبت به سرنوشت اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری و توسعه اشتغال ندارند./س
برچسب ها: انتخابات ، مسوولان ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.