استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج با بیان اینکه سفرهای احمدی‌نژاد امری غیرطبیعی نیست، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در مورد اینکه چرا از آقای مشایی می‌ترسید؟ گفت: به جز خدا از هیچ‌کس ترسی ندارم.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، سیدحسین صابری در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج حضور یافت و به سئوالات انتخاباتی آن‌ها پاسخ داد.
دانشجویان دانشگاه یاسوج در این نشست خواستار صراحت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ‌هایش بودند و عمده سئوالات در مورد وضعیت جریان انحرافی و فتنه و نقش آن‌ها در انتخابات بود.
یکی از دانشجویان در ابتدای نشست پشت تریبون قرار گرفت و از استاندار پرسید که به صورت بله و خیر به این سئوال پاسخ دهد که آیا اسفندیار رحیم مشایی و دوستان وی را انحرافی می‌دانید یا نه؛ این دانشجو و چندین دانشجوی دیگر به پاسخ بله و خیر دادن استاندار اصرار کردند که وی پاسخ داد: بارها این موضوع را توضیح دادم که انحراف همه جا وجود دارد و در این مملکت دو اصل ولایت و قانون اساسی معیار اصلی در مسائل سیاسی و اعتقادی هستند که زاویه داشتن با هر یک از این دو انحراف است و من در همه جا این انحراف‌ها را می‌بینم؛ حال ممکن است این انحراف به چپ باشد یا راست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مصلحت ایجاب می‌کند که در آستانه انتخابات از کسی اسم نبریم./س
برچسب ها: سفر ، احمدی ، نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.