کمتر از 5 ساعت از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات رياست جمهوري مي‌گذرد و تاکنون 5 چهره انتخاباتي اقدام به ثبت‌نام کردند که در اين ميان خواندن حاشيه‌هاي ستاد انتخابات کشور خالي از لطف نيست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور اولين روز ثبت‌نام از داوطلبان يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري صبح امروز با دستور وزير کشور آغاز شد و با حاشيه‌هاي بسيار جالب و خواندني همراه بود.

وزير کشور صبح زود به ميان خبرنگاران آمد و از طريق سيستم جامع انتخاباتي دستور آغاز ثبت نام را به استانداران و فرمانداران ابلاغ کرد.


صادق واعظ زاده اولين داوطلب انتخابات رياست‌جمهوري بود


*صادق واعظ زاده رئيس مرکز ايراني اسلامي الگوي پيشرفت صبح زود با حضور در وزارت کشور عنوان اولين ثبت نام انتخاباتي را در ميان چهره‌هاي شاخص و معروف رياست جمهوري به خود اختصاص داد البته محمد رحمتي وزير راه دولت اصلاحات نيز واعظ زاده را براي ثبت‌نام همراهي مي‌کرد که برخي از اصحاب رسانه به اشتباه گمان کردند که وي نيز براي داوطلبي انتخابات رياست جمهوري به وزارت کشور آمده است اما دقايقي بعد مشخص شد که رحمتي براي حمايت از واعظ زاده با وي به ستاد انتخابات مراجعه کرده است.


لنکراني با اعضاي جبهه پايداري و البته با پرويز داوودي آمد


*دومين داوطلبي که از ميان شخصيت‌هاي برجسته به وزارت کشور مراجعه کرد کامران باقري لنکراني بود.

*لنکراني که مدتها تصدي وزارت بهداشت کابينه اول محمود احمدي‌نژاد را برعهده داشت اين بار خود به عنوان کانديداي احتمالي در ميان رسانه‌ها مطرح شده است.

*وي مدتها سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي بود و صبح امروز با تعدادي از اعضاي شوراي مرکزي جبهه پايداري از جمله صادق محصولي، روح الله حسينيان، حجت‌الاسلام نبويان،‌محمد زارعي و مجيد متقي‌فر به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود البته در اين ميان نکته جالب توجه ديگر همراهي معاون اول کابينه اول احمدي‌نژاد يعني پرويز داوودي با لنکراني بود.

هم چنين از نکات ديگر جالب توجه حضور اعضاي جبهه پايداري با ون در ستاد انتخابات وزارت کشور بود.

*محمد سعيدي‌کيا وزير مسکن دولت نهم بعد از کامران باقري لنکراني وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

*قاضي سراج به نمايندگي از دادستان کل و مرتضي بختياري وزير دادگستري از فرآيند ثبت نام از آغازين ساعات ثبت نام بازديد کردند.


همراهي حجت‌الاسلام اکرمي و محمدباقر نوبخت با حسن روحاني


*حضور حسن روحاني نيز با حاشيه‌هاي بسيار جالبي همراه بود. افرادي هم چون حجت‌الاسلام يونسي، وزير اطلاعات دوران اصلاحات حجت‌الاسلام اکرمي عضو جامعه روحانيت مبارز، محمدباقر نوبخت سخنگوي حزب اعتدال و توسعه و ترکان مسئول ستاد انتخابات روحاني وي را همراهي مي‌کردند.

*کواکبيان نامزد حزب مردم سالاري نيز دقايقي پيش براي ثبت نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد.

وي در جمع خبرنگاران گفت: اگر پيروز انتخابات نشوم يک جعبه شيريني مي‌خرم و به پيروز انتخابات مي‌دهم.
 
لازم به ذکر است فرايند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري که از 8 صبح آغاز شده است تا ساعت 18 عصر نيز ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار