فرمانده انتظامي هرمزگان از کشف بيش از 5/1 تن مواد مخدر حشيش و ترياک و دستگيري 13 نفر از سوداگران مرگ در 24 ساعت گذشته در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سردار رضا محمدي يگانه در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري يگان هاي انتظامي شهرستان هاي جاسک، حاجي آباد، بستک، بندرعباس و ميناب در 24 ساعت گذشته با فعاليت هاي شبانه روزي و گشت زني هاي محسوس و نامحسوس و کنترل شديد محورهاي فرعي و اصلي استان موفق شدند 13 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسيکلت حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسايي و متوقف نمايند. 
وي با اشاره به اينکه ماموران خستگي ناپذير استان ضمن دستگيري 13 نفر از عوامل تهيه، توزيع و قاچاق مواد مخدر، يک تن و 595 کيلو حشيش و ترياک را کشف کردند افزود: متهمان نيز پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند. 
فرمانده انتظامي هرمزگان خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: سوداگران مرگ بايد بدانند با توجه به حضور و اشرافيت پليس در جاي جاي نقاط استان و افزايش ضريب هوشياري ماموران در شناسايي و کشف جرايم، همچون گذشته ‏، هيچگاه مجرمان به ويژه قاچاقچيان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود، چرا که چشمان تيز بين پليس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار