رييس کلانتري 150 تهرانسر گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس، يک کارگاه توليد پايپ و سي‌دي‌هاي اخلاقي شناسايي و منهدم شد.

سرگرد مسلم قاسم‌آبادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي طرح مقابله با مواد فروشان صنعتي پليس اقدامات گسترده اطلاعاتي خود را آغاز کرد.

رييس کلانتري 150 تهرانسر در ادامه اذعان داشت: در اين خصوص ماموران پس ار يک ماه فعاليت شبانه روزي توانستند يک مرکز اصلي توليد و پخش پايپ، مواد مخدر و سي‌دي‌هاي غير اخلاقي را در محدوده تهرانسر شناسايي و رديابي کنند.

اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: به دنبال اين موضوع  ماموران زبده اين کلانتري با مجوز قضايي به محل اعزام شدند و با بستن راه‌هاي احتمالي فرار وارد اين کارگاه بزرگ شدند.

وي افزود: ماموران بدو ورود فردي را به هويت حميد که از افراد سابقه‌دار بود دستگير و درادامه فرد ديگري که برادر زن حميد بود به هويت اکبر در حين ساخت پايپ دستگير کردند.

رييس کلانتري 150 تهرانسر ابراز داشت: ماموران در بازرسي از محل توانستند صد‌ها عدد پايپ، بيش از هزار سي‌دي غير اخلاقي، 2سيلندر اکسيژن و شيلنگ مخصوص ساخت پايپ، ترازوي توزين مواد مخدر صنعتي، يک دفترچه شماره تلفن از خريداران مواد مخدر در سطح شهر تهران و تعدادي وسايل مسروقه کشف و ضبط کردند.

سرگرد مسلم قاسم‌آبادي خاطرنشان کرد: در نهايت متهمان به همراه اموال مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به کلانتري انتقال داده شدند./ف






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار