مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران" گفت: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران بعد از ابلاغ فعالیت خود را در سطح شهرستان ها آغاز کرد که تاکنون نیز گزارش های مطلوبی از اقدامات ستاد در شهرستان ها ارائه شده است.

"محمدحسین شفیق در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات امسال یکی از مهم ترین انتخابات است که با توجه به سه انتخاباتی شدن شهرستان های دماوند و فیروزکوه همچون انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان دوره ایی مجلس شورای اسلامی، این مهم بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تبیین فرمایشات گوهر بار و اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب را در خصوص انتخابات بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: امروز افتخار ما این است که سرباز این نظام مقدس هستیم و شایسته است با تبیین و انعکاس اندیشه های رهبر انقلاب، مردم را آگاه کنیم.

"شفیق" امید بخشی به مردم و پرهیز از سیاه نمایی را یکی از مهم ترین محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی در شرایطی به سر می برد که دشمن با توطئه ها و دسیسه ها سعی دارد این نظام و آرمان هایش را تضعیف کند ولی ملت ایران با حضور همیشگی خود در صحنه همواره توطئه های آنان را خنثی کرده که سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری ما را از هر دسیسه ایی باز می دارد.

این مقام مسوول با بیان اینکه انتخابات را خود مردم برگزار می کنند، افزود: حضور در جلسات مختلف با ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، حضور در جمع دانشجویان و دیگر اقشار جامعه می تواند در آکاه سازی مردم و تبیین اندیشه های ولایت فقیه موثر باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.