مسابقات پیاده روی و دو همگانی بانوان بزرگسال سراسرکشور در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات پیاده روی و دو همگانی بانوان بزرگسال سراسرکشور به ترتیب روزهای جمعه 20 اردیبهشت و یکشنبه 22 همین ماه در استان اردبیل برگزار می شود.

پیاده روی و دو همگانی بانوان بزرگسال سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل در 9 رده سنی 35 تا 75 سال به مسافت 3 کیلومتر و 5 کیلومتر برگزار خواهد شد.

به نقل از انجمن ورزش بزرگسالان فدراسیون در این مسابقات هر استان مجاز به اعزام حداکثر 9 ورزشکار است.
 
هیات ورزشهای همگانی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان اراک مسابقات فرهنگی ورزشی آمادگی جسمانی، پیاده روی و دوهمگانی را برگزار کرد.

هیات ورزشهای همگانی استان مرکزی مسابقات آمادگی جسمانی کارمندان دولت، پیاده روی و دوهمگانی را در بخش بانوان را به مناسبت روز زن برگزار کرد که در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایزنقدی و غیر نقدی اهداء شد، به همین مناسبت و با افتتاح پارک مادر در شهرستان اراک جاده سلامتی و ایستگاههای صبحگاهی و عصرگاهی جهت استفاده بانوان این شهرستان در این پارک مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
مسابقات دو همگانی بزرگسالان سراسر کشور در استان کرمان شهر بافت در 9 رده سنی بین 35 تا 75 سال برگزار شد.

مسابقات دو همگانی سراسر کشور با شرکت 186 نفر از 23 تیم در قالب 21 استان در استان کرمان برگزار شد. در بخش انفرادی در رده سنی 35 سال داود حسین زادگان از تهران، زاهد ده پهلوان از همدان و مهدی پژمان از کرمان، رده سنی40 سال خلیل حاج گلی از مرکزی، کاوس افروزه از اصفهان و سعید همتیان ازچهارمحال و بختیاری در رده سنی 45 سال ضرغام الهیاری از مرکزی، رمضان شهبازی از اردبیل و داریوش حریر ازکرمان، رده سنی 50 سال سرهنگ رنجبر از خوزستان، زاهد طاهری از فارس و محبوب محسن وند از آذربایجان شرقی، رده سنی 55 سال به صورت مشترک احمد آنجفی از مرکزی و سیروس باوفا از کردستان، محمداصلاحی از سیستان و بلوچستان و به صورت مشترک محمد یزدی و سیدحسین جعفری از کرمان، رده سنی 60 سال سیدحسن حسینی از همدان، محمدعلی خجسته دل از اصفهان و حسین قراملکی از آذربایجان شرقی، رده سنی 65 سال احمد رحمانی از همدان، منت علی امیری از کرمانشاه و اباذر غلامی از تهران، رده سنی 70 سال حسن فرداد ازکردستان، یعقوب بخشی از یزد و ابوالحسن درودی از قزوین، رده سنی 75 سال به بالا کوچعلی وطن دوست، غلامرضا شهدوست از قزوین و اقبال حجتی از کردستان به ترتیب مقام اول تا سوم را کردند.

همچنین در بخش تیمی این مسابقات استانهای تهران، مرکزی و همدان مقام اول تا سوم را به دست آوردند.
 
*همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان جلفا برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه 13 اردبیهشت ماه در استان آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس (شهرستان جلفا) برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی این هفته باحضور پر شور مردم و مسئولان استان آذربایجان شرقی در شهرستان جلفا با همکاری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس برگزار شد.

در این همایش محمدرضا دوست محمدی، نایب رئیس فدراسیون، آمادگی فدراسیون را برای هر نوع حرکتی که موجب توسعه رشته های مختلف ورزشهای همگانی می شود اعلام داشت و نیز افزود فدراسیون، آمادگی ایجاد شعبه ای از آکادمی ورزشهای همگانی و نیز اعزام مربی در رشته های مختلف ورزشهای همگانی به شهرستان جلفا را دارد.

همچنین رسول صادقی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان، این همایش را شروع فعالیتهای هیات در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند" یکی از نیازهای اساسی کشور فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم است " دانست./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار