كنسرت علی لهراسبی یكشنبه شب، در حالی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد كه حضور محسن یگانه روی استیج سورپرایز بزرگ است این كنسرت به حساب می آمد. یگانه كه پیش از این فقط یك بار و آن هم در كنسرت بنیامین و به دعوت او از بین تماشاچیان بلند شد و روی استیج رفت، این بار روی صحنه حاضر شد و آهنگ «سزامه» را همراه با علی لهراسبی اجرا كرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ محسن یگانه در مورد این كنسرت گفت و گوی جالبی با تماشا انجام داده كه خواندن آن خالی از لطف نیست. یگانه می گوید، این بار حضور او روی استیج از پیش برنامه ریزی شده بوده اما بنا به دلایلی او دیر به برج می رسد و پیش خودش فكر می كند این اجرا منتفی است اما وقتی جو سالن را می بیند، تصمیم می گیرد روی صحنه حاضر شود و «سزامه» كه ترانه و آهنگش متعلق به خود اوست را همراه با لهراسبی اجرا كند.

دیشب در كنسرت لهراسبی حضور پیدا كردی، لهراسبی جزو معدود خواننده هایی است كه در كنسرت هایشان شركت می كنی. در این مورد برایمان بگو.
- این دومین باری بود كه در كنسرت علی لهراسبی شركت می كردم. درست است كه با علی رابطه صمیمی دارم اما اینطور نیست كه بخواهم فقط در كنسرت های او شركت كنم، كما اینكه من پیش از این در كنسرت دوستان دیگرم مثل بابك جهانبخش و سیروان و رضا صادقی و احسان خواجه امیری و ... نیز حضور داشته ام.

سورپرایز بزرگ كنسرت لهراسبی، حضور تو روی استیج و اجرای آهنگ «سزامه» بود، این موضوع اتفاقی بود یا برنامه ریزی شده؟
- راستش این موضوع از قبل برنامه ریزی شده و علی این ایده را با من در میان گذاشته بود. من هم هیچ وقت با اینگونه موارد مشكلی ندارم و فقط آدمی كه قرار است با او كار كنم برایم اهمیت دارد. شاید خیلی ها اسم و رسم بزرگی داشته باشند و من در موقعیت انجام چنین كاری هم قرار بگیرم اما این كار را با آنها انجام ندهم.

در واقع اگر بخواهم چنین كارهایی انجام دهم، با كسی وارد همكاری می شوم كه دوست داشته باشم. طبق قرار قبلی كه با هم داشتیم، بنا داشتم كه به برج میلاد بروم اما به دلیل تداخل تماشای فوتبال، رفتن به كنسرت و یك كار دیگر در ذهن خودم یكی از این دو كار را حذف شده دیدم، وقتی به كار اولم رسیدم، حس كردم به برج هم می رسم و با همان لباس های معمولی كه به تن داشتم، به برج رفتم.

اما بالاخره تو را روی استیج برج دیدیم؟
- چون قول داده بودم كه بیایم، هر طور شده خودم را به برج رساندم و با همان لباس ها، خیلی راحت در كنسرت شركت كردم. وقتی رسیدم، علی داشت می رفت روی استیج كه به او گفتم ماجرای اجرای همزمان منتفی است اما وقتی در سالن حضور پیدا كردم و جو سالن و هیجان حضار را دیدم، حس كردم در آن لحظه باید روی استیج قرار بگیرم و «سزامه» را همراه علی بخوانم. كلمه به كلمه این شعر را من گفته ام و خیلی وقت است كه به شكل خاطره در ذهنم حك شده.

علی لهراسبی در مصاحبه ای گفته در آلبوم بعدی اش یك آهنگ همخوانی همراه با تو خواهد داشت، تایید می كنی؟
- نه! این از شیطنت بعضی از افراد است كه این موضوع را تیتر كردند. فكر می كنم این طرز برخورد، به نوعی بی احترامی به شخص مصاحبه شونده است. فكر كن من با تو مصاحبه می كنم و می گویم الان سرم درد می كند، لطفا اگر می خواهی این موضوع را در مصاحبه ات بیاوری، حداقل تیترش نكن. بعد تو بیایی و همین جمله را تیتر كنی! این یعنی بی احترامی و سوء استفاده! امیدوارم این بخش از مصاحبه برای دوستانی كه تازه به دوران رسیده اند و به تازگی قلم به دست شده اند، دوره آموزشی خوبی باشد.

جواب سوالم را نگرفتم، قرار است با لهراسبی در آلبوم جدیدش آهنگ مشترك داشته باشی؟
- من در كل زیاد اهل این كارها نیستم و در طول دوران كاری ام خیلی كم پیش آمده كه كار مشتركی با خواننده دیگر داشته باشم. اگر هم این موضوع پیش آمده، كاملا اتفاقی بوده و در موقعیتش قرار گرفته ام.

پس تا امروز صحبتی بین تو و علی لهراسبی برای تولید آهنگ مشترك انجام نشده؟
- خیلی ها هستند كه مشكلی برای تولید و همخوانی آهنگ مشترك با آنها ندارم و خیلی ها هم هستند كه خودم دوست دارم با آنها آهنگ مشترك داشته باشم. علی لهراسبی جزو كسانی است كه در هر دو گروه قرار می گیرد.

جدای از این ماجرا، فكر می كنم نكته ای كه حائز اهمیت است، ساخت كار در آلبوم بعدی لهراسبی است. در واقع بخشی از پروسه تولید و ساخت آلبوم بعدی لهراسبی برعهده من خواهد بود كه مسئولیت بیشتری را در مورد این آلبوم برایم ایجاد می كند.

لهراسبی هفته گذشته به ما گفت محسن یگانه در بخش تنظیم در آلبوم بعدی ام همكاری خواهد داشت، قرار است برای اولین بار تو را به عنوان تنظیم كننده بشناسیم؟
- بله، در آلبوم بعدی علی، تنظیم هم دارم. فعلا دارم روی شیوه های جدید تنظیم تمرین می كنم. قبلا آهنگ هایی را برای خودم تنظیم كرده بودم كه مسئولیتش متوجه خودم بود اما وقتی برای شخص دیگرجی كار می كنم، قطعا مسئولیت بیشتری را همراه خواهد داشت.

این یعنی تو می خواهی خودت را به عنوان یك تنظیم كننده حرفه ای معرفی كنی؟
- امیدوارم بعد از انتشار تك آهنگی كه قرار است چند روز دیگر منتشر شود، این اتفاق بیفتد. بعد از شنیدن این آهنگ دیگر كسی نخواهد گفت تنظیم معمولی است.

از كنسرت خودت برایمان بگو. قرار است اتفاقات جدیدی را در كنسرت ببینیم؟
- این كنسرت تقریبا مصادف است با تولدم. می دانم كه شركت تهیه كننده برنامه قصد دارد من را در این كنسرت سورپرایز كند، اما باید بگویم زهی خیال باطل، فكر نكنید نمی دانم (خنده)! فقط امیدوارم كسی كه می خواهم در این كنسرت سورپرایزش كنم بعد از اجرای برنامه به من نگوید زهی خیال باطل، من خبر داشتم (خنده).
 
منبع: تماشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۵۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
محسن جان خیلی دوست داریم.
بدون که طرفدارت خیلی هستن.
درضمن آهنگ زیبایی که برای پدر بزرگوارت اجرا کردی خیلی به دلمون نشست
مخصوصا همه بچه هایی که مثل خودتن
قدر خودتو بدون
موفق باشی.