نخستین كلينيك صنعت و دانشگاه با هدف عملی تر شدن علم و تكنولوژي در حوزه صنعت، در مركز خدمات كسب و كار شهرك صنعتي امامزاده عبداله آمل بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران در آیین افتتاح كلينيك صنعت و دانشگاه در مركز خدمات كسب و كار شهرك صنعتي آمل گفت: امروز لازم است كه علم به كمك صنعت بيآيد و روشها و ساختارهاي سنتي به مرور زمان كنار گذاشته ، فناوري و تكنولوژي جديد جايگزين روشهاي سنتي شود.

وفايي نژاد افزود: افتتاح كلينيك صنعت و دانشگاه و درآميخته شدن علم و تكنولوژي در حوزه صنعت ، روند پيشبرد توليد مطلوبتر با كيفيت بهتر و قدرت رقابت پذيري در عرصه هاي داخلي و خارجي و توانمند سازي توليدات بومي را بهمراه خواهد داشت.

وی، به ضروريتهاي تشكيل كلينيك صنعت و دانشگاه اشاره وتصریح کرد: نبود وجود مركز جامعي براي ارائه مشاوره تخصصي ، همسويي و تمركز تحقيقات دانشگاهي ، برقراري ارتباط مؤثر و مستمر بين دانشگاه و صنعت در شهركهاي صنعتي و بستر سازي بيشتر براي تجاري سازي ايده هاي پژوهشي و تحقيقاتي از اهداف راه اندازی این کلینیک درمازندران بود.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، مهمترين اهداف كلينيك صنعت در شهركها صنعتي استان را ايجاد شبكه گسترده متخصصان صنعتي ، ارائه مشاوره تخصصي فني به واحدهاي صنعتي برای حل مشكلات فني ، ارتقاي كمي و كيفي محصولات توليدي ، هدايت تحقيقات دانشگاهي ، غني سازي علمي و تخصصي و شناسايي و معرفي متخصصان و محققان برجسته اعلام كرد.

در پایان اين مراسم ، تفاهم نامه همكاري بين شركت شهركهاي صنعتي و دانشگاه مازندران ، با هدف برقراري همكاري بين سازماني ، تأمين نيازمنديهاي آموزشي ، پژوهشي و بهره برداري از توانمنديها و ظرفيتهاي بالقوه بين سازماني را در شش ماده ،آقایان وفايي نژاد مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و احمدپور رئيس دانشگاه مازندران امضاء کردند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.