"مسئول بسيج دانشگاه علم وصنعت" گفت: مسئولان و مديران دولتي با تغيير در رويکردشان نسبت به دانشجويان، مي‌توانند بسياري از مشکلات و معضلات جامعه را با توجه به نقش‌آفريني اين قشر تاثيرگذار حل و فصل کنند.

ميلاد رمضان‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رويکرد و نگاه دولت آينده به انجمن‌ها و تشکل‌‌هاي دانشجويي اظهار داشت: دولت يازدهم بايد در گام نخست زمينه و شرايط لازم را براي حضور انجمن‌ها و تشکل‌هاي دانشجويي با گرايش‌هاي سياسي مختلف در جامعه را فراهم کند تا دانشجويان از اين طريق به نقش آفريني در عرصه‌هاي مختلف بپردازند.

وي ضمن تاكيد بر تغيير ديدگاه مسئولان نسبت به تاثيرگذاري دانشجويان در جامعه گفت: مسئولان و مديران دولتي با تغيير در رويکردشان نسبت به اين قشر، مي‌توانند بسياري از مشکلات و معضلات جامعه را حل و فصل کنند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت با بيان اينكه نگاه حذفي و منفي به دانشجو از سوي مسئولان به روحيه بي‌اعتمادي در قشر جوان منجر مي‌شود، خاطر نشان كرد: آرامش خاطر و امنيت ذهني دانشجو اصل مهمي است که در نظر گرفتن اين مهم مي‌تواند موجب رويش و تبلور انجمن‌ها و تشکل‌هاي دانشجويي در عرصه‌هاي علمي و فعاليت‌هاي سياسي شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار