همکاری میان نیروی انتظامی و دستگاه قضایی فارس موجب کاهش چشمگیر جرایم خشن در این استان شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، رییس کل دادگستری استان فارس گفت: مصداق این هم افزایی و همکاری، برخورد سریع ، قاطع و بموقع با سارقان بانک ها و طلافروشی های شیراز بود.
ذبیح الله خداییان بیان کرد: این دو باند خطرناک سرقت های مسلحانه با تلاش نیروهای انتظامی درسریع ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیرشدند و با رسیدگی بموقع پرونده آنان در دستگاه قضایی احکام آنها به مرحله اجرا درآمد تا مردم دریابند که مسوولان امنیتی ، انتظامی و قضایی استان فارس همواره دغدغه امنیت و آرامش جامعه را دارند.
رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به تعیین تکلیف متهمان و محکومان متواری این استان گفت: این افراد ممکن است درفضای امنیت این استان مشکل ایجاد کنند از این رو باید در قالب یک برنامه مدون و زمان بندی شده نسبت به جمع آوری ، دستگیری و تعیین تکلیف این دسته از مجرمان اقدام شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس هم دراین دیدار گفت: هم اینک این استان در امن ترین شرایط ممکن قرار گرفته است و این امر حاصل تلاش دستگاه قضایی و رویکرد اجتماعی محور نیروی انتظامی است.
سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان بیان کرد: اگر در مسائل مختلف با تدبیر و تدبر عمل کنیم درصد حصول موفقیت بیشتر خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان فارس ، طرح های برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقای سطح امنیت اخلاقی جامعه و مبارزه با بدحجابی را از رویکرد های مهم پیش رو بیان کرد./س

برچسب ها: کاهش ، جرایم ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.