جشن قهرمانی استقلال هم بعد از بازی با داماش گیلان در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران هفته پاياني ليگ برتر فوتبال فردا با ديدار هاي مختلف در سراسر کشور برگزار مي شود و البته با وجود اينکه قهرماني استقلال مسجل شده است اما کماکان حساسيت به دليل کسب يک سهميه باقيمانده از ليگ قهرمانان آسيا و يک تيمي که قرار است سقوط کند وجود دارد، ضمن اينکه تراکتور و سپاهان هنوز به نايب قهرماني چشم دارند و اين مسئله ديدار هاي فردا را جذاب کرده است.

**فجر سپاسی-راه‌آهن/صبای قم-مس/گهردرود-سایپا
ديدار هاي تشريفاتي براي رفع تکليف
 
تمامی این سه بازی تشریفاتی هستند زیرا پنج تیم در میانه‌ جدول به سر می‌برند و گهردرود سقوطش به عنوان تیم آخر مسجل شده است.
بنابراین هر سه بازی فقط برای پایان دادن به لیگ دوازدهم می‌باشد.

**استقلال-داماش:
استقلال که قهرمان لیگ برتر شده در صورت برد مجموع امتیازات خود را به 70 می‌رساند و می‌تواند قهرمانی مقتدرانه‌ای را به ثبت برساند از روی دیگر داماش که حریف سرسختی برای استقلال است به دنبال این است که با لغزش ملوان خود را به پله‌های بالاتر جدول برساند، ضمن اینکه جشن قهرمانی استقلال در آن روز نیز برگزار می‌شود که طی آن کاپیتان مجیدی کاپ قهرمانی را در حضور هزاران تماشاگر پر شور بالای سر می‌برد.

**نفت تهران-فولاد
90دقيقه نبرد مدعياني آسيا

شاگردان فرکی که با باخت در مقابل استقلال قهرمانی را یک هفته زودتر به استقلال تقدیم کردند به دنبال این هستند که با شکست نفت تهران جایگاه چهارمی خود را حفظ کنند از سویی دیگر ابراهیم‌زاده با شاگردان خود به دنبال این است که در تهران بتواند فولاد را شکست بدهد و چهارم شود. این بازی می‌تواند حساس‌ترین بازی هفته‌ی پایانی رقابت‌ها باشد.

** نفت آبادان- پیکان
جدالي دراندازه هاي ليگ

2 تیم که سقوطشان به دسته پایین تر حتمی شده است به دنبال این هستند که رتبه شانزدهم را کسب کنند.

**ملوان -ذوب آهن
ذوب به پلي آف مي انديشد

 ذوب آهن به دنبال حضور در  لیگ است در صورت برد می تواند در این لیگ باقی بماند و آلومینیوم را به بازی پلی آف رهسپار کنند
 احمد زاده نیز که با پای گچ گرفته روی نیمکت ملوان حاضر می شود به دنبال پیروزی در هفته ی پایانی است.
 
**سپاهان- آلومینیوم
نيم نگاه سپاهان به تبريز و بازي انتهاري آلومينيوم براي فرار از سقوط

سپاهان که لیگ برتر را از دست داده برای اعاده حیثیت فوتبال اصفهان به میدان می رود و به دنبال پیروزی در برابر آلومینوم است تا حضور ذوب آهن در لیگ حتمی شود در صورتی که میلاد میداودی بازیکن آلومینیوم و پرویز مظلومی به دنبال این هستند که با لغزش ذوب آهن کاری کنند تا نماینده بندر عباس در لیگ بماند.
 
** تراکتور- پرسپولیس
سرخ پوشان با انگيزه و بي انگيزه

 با اخراج تونی الیویرا و شکست پرسپولیس در جام حذفی و از دست دادن قهرمانی اوجی از ناامیدی به چشم می خورد این بازی که می توانست از سویی مهم ترین بازی هفته پایانی باشد حالا یکی از کم اهمیت ترین بازیها به شمار می رود.
 در صورت لغزش سپاهان تراکتور می تواند در هفته پایانی نایب قهرمانی خود را تکرار کند./با

 
برچسب ها: فوتبال ، شانزدهم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار