سرمربی تیم پرسپولیس گفت:اگر می خواستم در پرسپولیس می ماندم اما رفتم تا تیم به حاشیه نرود و رویانیان دست و بالش برای فکر کردن به گزینه های دیگر باز باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ یحیی گل محمدی در گفتگو با یکی از برنامه های ورزشی گفت: بعد از عدم قهرمانی مان در فینال جام حذفی هجمه انتقادات مغرضانه زیادی به من شد و متاسفانه شرایطی یرای رویانیان بوجود آمد که کمیته فنی تشکیل دهد و در آنجا تمام مخالفان من و باشگاه حضور داشتند.

وی افزود:در این جلسه بدون حضورم هر صحبتی بر علیه من از جانب مخالفانم بیان شد در حالی که جلسه کاملا یکطرفه و غیر منصفانه بود.

وی ادامه داد:من بحرانی ترین تیم تاریخ پرسپولیس را در اختیار داشتم.تیمی که در رتبه 12 جدول بود و مشکلات و حواشی زیادی داشت و مشکلات فنی و جو بد را نیز باید به آن اضافه کرد اما با لطف خدا توانستیم ابتدا در بازی جام حدفی مقابل ملوان و سپس در بازی های لیگ نتیجه بگیریم.

اگر تیم را خودم می بستم باید در موردم قضاوت می شد

وی بیان داشت:من در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کردم و دلیل آن هم شناخت من از تیم پرسپولیس یوده است.در پایان با این تیم قهرمان نشدم اما تجربه خوبی کسب کردم.

وی افزود:من یک مربی جوانم و خیلی هم به کارم علاقه مند هستم.قضاوت نباید بر اساس یک بازی باشد.اگر تیم را خودم می بستم و یک نیم فصل به من فرصت می دادند آن وقت باید عملکردم را قضاوت می کردند.

وی تصریح کرد:در برخی از موارد برخورد جدی با بازیکنان نامنضبط تیم نمیکردم چون فینال حام حدفی نزدیک بود و این بازیکنان می توانستند به ما کمک کنند.

اگر می خواستم می توانستم در پرسپولیس بمانم

گل محمدی در خصوص استعفای خود بیان کرد:من خودم استعفا را اعلام کردم و اگر می خواستم در پرسپولیس می ماندم اما نخواستم اتفاقاتی که 2 سال پیش در این تیم افتاد را تجربه کنیم و تراژدی دایی و استیلی تکرار شود.

وی تاکید داشت:از پرسپولیس رفتم تا دست و بال رویانیان برای فکر کردن به گزینه های دیگر باز باشد و تیم به حاشیه نرود.

وی ادامه داد:به هیچ عنوان قبول نمی کنم در تیم پرسپولیس نفر دوم باشم و از این تیم خداحافظی میکنم.

به  خاطر پرسپولیس غرورم را زیر پا گذاشتم

وی در خصوص حضورش در دیدار پایانی با تیم پرسپولیس  بیان کرد: به خاطر پرسپولیس غرورم را زیر پا گذاشتم تا تیم بدون سرمربی نماند. از لحاظ روحی شرایط خوبی نداریم و مصدومان زیادی نیز در تیم وجود دارد و بعد از این بازی ما را به خیر و بقیه دوستان را به سلامت!

کریمی موبایلش را خاموش کرده است

وی افزود:مدام با علی کریمی تماس تلفنی گرفتم و به وی اس ام اس زدم اما موبایلش خاموش بود و نتوانستم با وی صحبتی کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:برای بهزادی و روحانی آرزوی سلامتی دارم.از تمام هواداران تشکر می کنم و آرزو دارم هرکس که جایگزین من میشود در این تیم موفق باشد و از مسوولین و هواداران تیم  خواهش میکنم به پای مربی بایستند چرا که عدم ثبات مربیگری پرسپولیس را خراب میکند و به این تیم ضربه میزند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار