شهرداری منطقه 18:

اجرای طرح ضربتی افزایش ضریب ایمنی عبور شهروندان در منطقه 18

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18،از اجرای طرح های ترافیکی و طرح ضربتی افزایش ضریب ایمنی عبور شهروندان در این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح ضربتی افزایش ضریب ایمنی شهروندان، در منطقه 18 و در محور بزرگراه آزادگان از میدان بسیج تا بزرگراه شهید خرازی، در دست اجراست.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: اجرای طرح ضربتی افزایش ضریب ایمنی شهروندان در منطقه 18، با توجه به واقع بودن قسمتی از بزرگراه آزادگان، از پل آیت الله سعیدی تا پل فتح، از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار گرفت.
سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: نصب 5/8 کیلومتر گاردریل، نصب 5 هزار و 500 گل گارد، نصب 210 مترمربع انواع تابلوی راهنمای مسیر، نصب 2 هزار و 500 تابلوی انتظامی، اخباری، هشداری، 550 شبکه استوانه ایمنی در این طرح در دست اجراست.
وی ادامه داد: لکه گیری آسفالت محورهای واقع در طرح ضربتی افزایش ضریب ایمنی شهروندان در منطقه 18،‌خط کشی محوری حدود 10 هزار مترمربع در این طرح از اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 18 است.
سالمی در پایان با اشاره به مشارکت ارگان های دیگر در اجرای این طرح افزود: استقرار 4 تیم مجهز به دوربین کنترل سرعت پلیس راهور منطقه 18 به منظور ایجاد سفر ایمن شهروندان از اقدامات انجام شده در این طرح است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار