وزير سابق آموزش و پرورش گفت: شعار دولت ما "پيشرفت در تراز ملت خوبمان است".

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور ؛"علي احمدي" وزير سابق آموزش و پرورش نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: براساس تجربه اجرايي قوي و فعاليت در حوزه‌هاي مختلف از جمله اقتصادي و با عزمي جزم پا به ميدان گذاشته‌ام.

وي با بيان اين که با تجربه‌اي که در حوزه فعاليت‌هاي اقتصادي به ويژه در صنعت نفت دارم مي‌توانم پاسخگوي نيازهاي دو دهه عدالت و پيشرفت باشم افزود: شعار دولت ما "پيشرفت در تراز ملت خوبمان است".

احمدي در پاسخ به سوالي مبني براينکه در صورت رئيس‌جمهور شدن خط مشي دولت احمدي‌نژاد را دنبال مي‌کنيد يا خير گفت: خطي مشي دولت نهم و دهم در ابعاد مختلفي مطرح است و بنده ويژگي‌هاي مثبت دولت‌هاي نهم و دهم را قبول دارم.

احمدي تاکيد کرد: ويژگي‌هاي مثبت دولت‌هاي نهم و دهم را تقويت مي‌کنم و حاشيه‌هايي را که وجود دارد حذف خواهم کرد و تلاش مي‌کنم تا هزينه‌اي براي ملت ايجاد نکنم.

وي با بيان اين که از لحاظ دسته‌هاي بندي موجود جامعه بيشتر اصولگرا هستم تا اصلاح طلب تاکيد کرد: در دوره‌هاي مختلف کاري‌؛بنايم اين بوده که از ظرفيت‌هاي مختلف کشور استفاده کنم.

وي در پاسخ به سوالي درباره رنگ انتخاباتي‌اش گفت: رنگ ما رنگ همدلي و اعتماد زير پرچم جمهوري اسلامي ايران است.

وزير سابق آموزش و پرورش در پاسخ به سوالي مبني براينکه ميزان اقبال عمومي به خود را چگونه ارزيابي مي‌کنيد ،گفت: وظيفه داشتم تا به عنوان يک شهروند و با توجه به تجربياتم آمادگي خودم را به پيشگاه مردم اطلاع بدهم اما انتخاب اصلح را مردم انجام مي‌دهند و اميدوارم بتوانم در کانون توجه آن‌ها قرار بگيرم.

وي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني براينکه آيا در صورت کانديداتوري "آيت‌الله هاشمي رفسنجاني" در انتخابات به نفع وي کنار مي‌کشيد يا خير گفت:بنا ندارم به نفع کسي صحنه را ترک کنم و با عنوان شخصيتي علمي و سياسي به صورت مستقل در انتخابات شرکت مي‌کنم.
 
/انتهاي پيام
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار