سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم گفت: مردم در مشکلات خود پليس را امين و پناه خود مي دانند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ فرمانده انتظامي استان قم صبح امروز با حضور در مرکز آموزش و بصيرت قم در جمع روساي کلانتري هاي سراسر کشور با بيان اينکه موضوعات ديني و اخلاقي بايد هميشه مدنظر قرار گيرد ضمن اشاره به موضوع امانت ، آن را بر سه قسم دانست و اظهارداشت: يکي از اين امانت ها عقل و ديگري خليفة الهي است. 
وي افزود: خداوند فرمود، من امانتي به انسان سپردم و آن چيزي نبود جز عقل که ديگران نپذيرفتند و با اين پذيرش انسان ، تمام مسئوليت ها بر روي دوش او گذاشته و نسبت به موجودات ديگر متفاوت شد.  
‌فرمانده انتظامي استان قم گفت: انسان ها جسم ، روح ، غريزه و عقل دارند که اين مهم آن ها را داراي مسئوليت کرده و در روز قيامت هم نسبت به آن پاسخگو هستند.  
سردار "مجتبايي" اظهار داشت: قرآن ، عترت و متابعت از ائمه امانت هاي گرانقدري است که انسان ها بايد آن را بشناسند و از آن پاسداري کنند.  
‌فرمانده انتظامي استان قم سومين امانت را مردم عنوان کرد و اظهار داشت: هيچ مجموعه اي حساسيت و وسعت کارش مثل پليس نيست ، با همه اقشار در ارتباط است و همراه و در کنار مردم است.  
وي با بيان اينکه حق الناس را خداوند متعال نمي بخشد گفت: پليس در مرز اميد و ناامني خدمت مي کند ، اگر خيانت کند توليد کننده ناامني است و اگر در مسير امانتداري حرکت کند امين و پناه مردم مي شود .  
سردار "مجتبايي" افزود: مردم در مشکلات خود به پليس مراجعه مي کنند و آن را حمايت گر خود مي دانند،‌اگر دقت کرديم و آبروي کسي حفظ شد ، نزد خداوند عزيز مي شويم و اگر بي دقتي کرديم و آبرويي از کسي ريخته شد ، گناه در نامه اعمال ما نوشته خواهد شد.  
در ادامه سردار "نصري" رئيس مرکز بصيرت قم در سخناني با بيان اينکه ما از نعمت سلامت و امنيت برخوردار هستيم و کمتر به آن توجه داريم اظهار داشت: ما در طول اين دوره به دنبال اين هستيم تا اين فضاي معنوي در روح و جان همکاران اثرگذار و در اندوخته شان نيز تاثير گذار باشد و با جلي دادن روح خود ، به مردم خدمت بهتري ارائه دهند. /ل
 

برچسب ها: مردم ، مشکلات ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار