با حضور دستیار ویژه رییس جمهور و استاندار خراسان رضوی روند اجرای پروژه های مهر ماندگار در شهرستان های قوچان، درگز و کلات مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اکبر محرابیان در حاشیه این بازدیدها، روند پیشرفت فیزیکی پروژه های مهر ماندگار استان را مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: بخش عمده ای از این پروژه ها تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه ها و افتتاح آن ها طبق جدول زمانبندی افزود: افزایش رضایتمندی مردم و بهره وری منابع موجود، رهاورد تکمیل و بهره برداری این طرح ها است.

محمدحسین فروزان مهر، استاندار خراسان رضوی، نیز هدف از اجرای این طرح ها را توسعه همه جانبه استان و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته در راستای برنامه های دولت و در جهت گسترش عدالت سرزمینی دانست.

بازدید از تقاطع غیرهمسطح در شهرستان قوچان، ساختمان سد و تونل انتقال آب در شهرستان درگز، ساختمان سد، شبکه ی آبیاری زهکشی سررود و چهچهه در شهرستان کلات از جمله پروژه های مورد بازدید بود.

گفتنی ست معاون هماهنگی امور عمرانی، فرمانداران قوچان، درگز و کلات، مدیرعامل آب منطقه ای، مدیرکل راه و شهرسازی و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی در این بازدید حضور داشتند.


برچسب ها: حضور ، دستیار ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.