در جريان تحولات 24 ساعت گذشته در سرزمين هاي فلسطيني درگيري هايي ميان نظاميان ارتش رژيم صهيونيستي و معترضين فلسطيني در نواحي مختلف روي داده که به مجروح شدن چندين تن از فلسطينيان منجر شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، در جريان تحولات24 ساعت گذشته در سرزمين هاي اشغالي نظاميان رژيم صهيونيستي با شليک گلوله هاي پلاستيکي بسوي معترضين در هبرون در جنوب کرانه باختري يک معترض فلسطيني را مجروح نمودند. گابراهيم عواد" 21 ساله در اثر شليک گلوله از سوي نظاميان صهيونيست از ناحيه سر آسيب ديده است.


سخنگوي کميته مردمي با اعلام اين خبر افزوده است که اين حادثه براي وي پس از آن روي داد که وي در نماز جمعه ناحيه "بيت عمر" شرکت کرده بود.سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي نسبت به اين حادثه اظهار بي اطلاعي کرده است. همچنين مقامات درماني محلي از مجروح شدن يک جوان 20 ساله فلسطيني در جريان درگيري در همان منطقه خبر دادند. سخنگوي کيته مردمي از آسيب ديدن يک زن 70 ساله فلسطيني در اثر شليک گاز اشک آور از سوي نظاميان صهيونيست و بستري شدن سه تن ديگر در بيمارستان خبر داده است. 


همچنين روز گذشته در منطقه "سيلواد" در شمال شرقي "رام الله" در جريان درگيري معترضين فلسطيني با نيروهاي نظامي ارتش رژيم صهيونيستي 14 فلسطيني در اثر شليک گلوله از سوي نظاميان صهيونيست مجروح شدند. مقامات درماني از مجروح شدن يک نوجوان 17 ساله فلسطيني از ناحيه سر نيز خبر داده اند و اظهار داشته اند که وي دچار خونريزي شديدي شده است. اين درگيري پس از آن روي داد که صهيونيست مسير ورودي به زمين هاي فلسطينيان را بستند و از ورود آنان به آن منطقه جلوگيري کردند. نظاميان صهيونيست در جريان اين درگيري بسوي معترضين فلسطيني گاز اشک آور پرتاب نمودند. 


همچنين در جريان حادثه اي ديگر، نظاميان صهيونيست در اقدامي دژخيمانه يک نوجوان 22 ساله فلسطيني به زور از آمبولانس خارج کرده و او را بازداشت کردند. اين جوان فلسطيني زماني که در حال کار در مزرعه بود از سوي يکي از سربازان صهيونيست مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي هنوز واکنشي نسبت به اين خبر نشان نداده است. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار