نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حركت‌های ضد بشری کفار در سوریه نباید از سوی مسلمانان بدون پاسخ بماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آیت‌الله دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک با اشاره به حوادث ناگوار درسرزمین سوریه گفت : این کافران با بی حرمتی به مقدسات اسلامی، به حرم حجر بن عدی از صحابه حضرت پيامبر اکرم (ص) در سوریه، حمله و به آن هتك حرمت كرده اند كه این عمل زشت، نفرت و انزجار مسلمانان از هتاكان را افزایش می دهد.

وی بر ضرورت اتحاد جهان اسلام تاكید كرد و افزود : این حركت های ضد بشری و ضد اسلامی گروه های تكفیری، نباید از سوی مسلمانان بدون پاسخ بماند.

امام جمعه اراک با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : مردم با حضور حماسی و پررنگ خود در انتخابات 24 خرداد ریاست جمهوری و شوراها، تهدیدهای دشمنان را یکبار دیگر در عرصه بین المللی خنثی می سازند.

وی افزود : رفع موانع و مشکلات مردم، موانع اشتغال، ازدواج و تامین مسکن جوانان و آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی باید از برنامه های رییس جمهوری آینده قرار گیرد.

امام جمعه اراک گفت : مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو موجب دفع همه فتنه ها و توطئه ها ضد نظام جمهوری اسلامی می شود.

در پایان نماز جمعه نمازگزاران با حضور در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از اقدامات بی شرمانه و فجیع و گستاخانه اخیر وهابی‌ها و اسرائیل در سوریهاعلام کردند./س

برچسب ها: سوریه ، مقدسات ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.