با حضور معاون وزارت راه و شهرسازي يك پروژه راه روستايي در شهرستان قلعه گنج با حضور معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي به بهره برداري رسيد.

 به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي جنوب استان كرمان، ميرشفيع معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي در سفر به اين منطقه ضمن بازديد از روند احداث راه هاي روستايي، 8 كيلومتر راه در روستاي ريگ متين را افتتاح كرد.
مديركل راه و شهرسازي جنوب كرمان گفت: براي احداث اين ميزان راه 6 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
محمدمهدي بلوردي افزود: بيش از 150 خانوار از مزاياي راه احداث شده در ريگ متين بهره مند شده اند.
وي با بيان اينكه طي 5 سال گذشته و با تاسيس اداره كل راه و شهرسازي جنوب كرمان 265 كيلومتر راه روستايي در قلعه گنج احداث شده است تصريح كرد: 35 كيلومتر راه ديگر نيز در اين شهرستان زيرسازي شده و آماده آسفالت است.
مديركل راه و شهرسازي جنوب كرمان خاطرنشان كرد: از زمان تاسيس اين اداره كل و طي 5 سال 1100 كيلومتر راه آسفالته روستايي در شهرستان هاي جيرفت، عنبرآباد، كهنوج، قلعه گنج، رودبار، منوجان و فارياب احداث و بيش از 52 هزار و 600 خانوار از مزاياي آن بهره مند شده اند.
معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي همچنين از راه هاي روستايي احداث شده و در حال احداث شهرستان هاي منوجان، رودبار و عنبرآباد بازديد و روند احداث راه ها را بسيار فراتر از حد انتظار و بسيار مناسب توصيف كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار