دومین تریبون آزاد دانشجویی پیرامون موضوع "رسانه و انتخابات و اگر رییس جمهور شوم..." روز گذشته با حضور جمعی از دانشجویان پردیس تهران در این مجموعه دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دانشجویان در این تریبون آزاد، دیدگاه ها و  نقطه نظرات خود را پیرامون موضوع های" رسانه و انتخابات و اگر رییس جمهور شوم.." اعلام کردند.
علی محمدی، عضو ستاد فعالیت‌ های انتخاباتی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث که در بخش نخست این برنامه سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: از نظر برخی صاحب‌ نظران امروزه "فرهنگ" قدرت برتر به حساب می آید و مجموعه‌ ای که از ابزار فرهنگی موثرتر‍‌‍، فراگیر تر و کارآمد تری برخوردار باشد،‌ قدرت از آن اوست.
مدیر دفتر آموزش های آزاد ادامه داد: در میان ابزار فرهنگی؛ «رسانه» به معنای مصطلح؛ مهم ‌ترین ابزار فرهنگی به حساب  می آید پس می ‌توان نتیجه گرفت که مجموعه ‌ای که از رسانه ی کارآمد تری برخوردار باشد، قدرتمند ‌تر است.
علی محمدی در بخش دیگر از سخنان خود به تبیین کارکرد تبلیغاتی رسانه پرداخت و گفت: البته تبلیغات به عنوان یکی از کارکرد های رسانه‌ ها به ‌حساب می‌ آید که این مسأله به حسب تعاریفی که از تبلیغات مطرح است می‌ تواند جزو آسیب ‌های رسانه قلمداد شود.
سلسله نشست های سیاسی و تریبون های آزاد پیرامون یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همت و تلاش ستاد فعالیت های انتخاباتی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در این مجموعه دانشگاهی برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.