رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: حاصل کار 40 سال آمورشکده های فنی و حرفه ای که الان 2 سال از تبديل شدنشان به دانشگاه فنی و حرفه ای می گذرد، در اختیار داشتن بزرگترین شبکه کارگاهی کشور است.

دکتر سهراب رضایی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: با در اختیار داشتن 1300 آزمایشگاه و کارگاه در کل سیستم دانشگاه فنی و حرفه ای بزرگترین شبکه کارگاهی و آزمایشگاهی در خاورمیانه هستیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به نیاز گسترده تولید کنندگان و دانشجویان فارغ التحصیل شده به امکانات کارگاهی گفت: در حال حاضر 250 هزار دانشجو در 170 مرکز دانشگاهی در کشور زیر نظر دانشگاه فنی و حرفه ای مشغول به تحصیل هستند که با در اختیار داشتن امکانات تولید می توان در ساعت آزاد و اوقات فراغت امکانات را در اختیار آنها بگذاریم علاوه بر پیدا کردن تجربه به درآمدزایی هم بپردازند.

دکتر سهراب رضایی در سوال خبرنگار ما مبنی بر مشکلات فروش محصولات تولید شده در این کارگاه گفت: هر نفر می توانند یک تعاونی داشته باشند و از توان هر دانشجو در زمینه کاری مورد نظر استفاده کند و با بازاریابی محصول خود را به فروش برسانند.

دکتر رضایی در پایان اضافه کرد: در اختیار داشتن 200 دشتگاه CNC گوشه ای از دارايی های کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار