شادالویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در همین راستا به 45 شهروندی که از طریق تماس با 1888 مشکلات و درخواست های خود را مطرح نموده اند رسیدگی شد.
وی افزود: این سامانه در جهت سرعت بخشیدن به حل مشکلات و معضلات شهری گام بر می دارد.
وی اظهار داشت: پاسخگویی با کیفیت به پیام ها باعث حلب اعتماد بیش تر شهروندان می شود و بایستی اطلاعات این سامانه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: ناظران افتخاری با رصد مشکلات در سطح محلات و درخواست های شهروندان مدیران شهری را در تحقق اهدافشان که نظارت شناخت و رفع مشکلات شهری است یاد می کند./ز