یک استاد دانشگاه معتقد است، انتخاب غلط اعضاءشوراهامی تواند آینده شهر را به خطر بیندازد و اقتصاد آن را با مشکلات جدی رو به رو کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 بیژن کلهرنیا عدم شناخت درست و وجود انتخابات به شیوه سنتی را از جمله دلایلی دانست که می تواند منجر به انتخاب غلط یک کاندیدا شود وتاکید کرد: این انتخاب غلط ممکن است علاوه بر آثار سوء بر آینده شهر، فرصت داشتن یک شهر زیبا با امکانات رفاهی و فضای اقتصادی مطلوب را از مردم آن شهر بگیرد.

وی افزود: اگر انتظار داشته باشیم شهر ما بتواند در رقابت با سایر شهرها در همه زمینه ها پیشی بگیرد و به یک شهر زیبا همراه با آرامش دست پیدا کنیم، مطمئنا انتخاب غلط اعضاء شوراها این فرصت را از ما خواهد گرفت.

این استاد دانشگاه معتقد است انتخاب غلط شوراها می تواند موجب بالارفتن هزینه های زندگی شهری شده و اقتصاد شهر را با مشکل مواجه کند.

وی با انتقاد از نحوه تبلیغات کاندیداهای شوراها، افزود: متاسفانه در انتخابات حال حاضر هرکس پول بیشتری داشته باشد با انجام تبلیغات بسیار شانس بیشتری برای حضور در شوراهای شهر و روستا پیدا خواهد کردو این در حالیست که شاید آن فرد صلاحیت حضور در شورا رانداشته باشد و از طرف دیگر فرد شایسته ای به دلیل نداشتن تبلیغات مناسب موفق به حضور در شورا نشود.

کلهرنیا تاکید کرد: دستگاه های برگزار کننده انتخابات باید شرایط عادلانه و یکسانی را برای انجام تبلیغات فراهم آورند، به گونه ای که فضاهای مشخصی را برای نصب بنر در اختیار کاندیداها قرار داده و شرایطی را فراهم آورند تا مردم با تجربه ها، اندیشه ها و قابلیت های کاندیداها آشنا شوند./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.