داروی آفت دهان در سطح بین الملل، توسط مرکز رشد دانشکده دندانپزشکی تولید شده که به زودی وارد بازار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر اکبر فاضل، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم اعتبار بخشي بین المللی این دانشگاه در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از تلاشهای فراوان نائل به دریافت درجه اعتبار بین المللی از ASIC شده است كه به ما اعتبار 4 ساله داده شده است.

وی گفت: فارغ التحصیل دانشگاه ها می توانند در دانشگاه های عضو ASIC به تحصیل خود ادامه دهند ،در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از 100 دانشجوی خارجی داریم که برای آنها به زبان انگلیسی تدریس می شود.

فاضل تصریح کرد: دانشکده ما در عرصه بین المللی و جذب بین المللی اقدام کرده است و توانسته نیروهای خوبی را جذب کند جذب دانشجویان در بخش تحصیلات تکمیلی، phd مواد دندانی و جراحی فک و صورت بوده است. 14 پرونده تقاضای تحصیل نیز داریم که توسط گروه ها تحت بررسی است.

وی ادامه داد: برای پذیرش دانشجو در سطح بین الملل از شورای عالی فرهنگی مجوز گرفتیم، طبق چشم انداز 1404 دانشگاه علوم پزشکی تهران باید جزء 200 دانشگاه برتر دنیا باشد که یکی از شاخص های آن بین المللی بودن است که ما توانستیم به  این امر دست یابیم.

وی با بیان اینکه در وضعیت خدمات آموزشی رتبه 270 دنیا را بدست آوردن اظهار کرد: رتبه دانشگاه در دنیا نزدیک به 200 است که باید آن را ارتقا دهیم ترکیه را پشت سر گذاشتیم و با کشورهای آسیایی رقابت می کنیم رقبای ما قدر بوده  و باید موقعیت دانشگاه را در سطح بین المللی تثبیت کنیم.

رئیس دانشکده دندانپزشکی عنوان کرد: نزدیک به 14 فلوشیپ در دانشکده تعریف شده است و در این زمینه دانشجوی تحصیلات تکمیلی گرفتیم در سطح خاورمیانه کمتر دانشگاهی است که این فلوشیب ها را داشته باشد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرج ولیزاده
۰۹:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
هیچ کدام از را حلهای ارایه شده برای درمان افت جواب نمیدهد
لطفا دارو وراحلهای جدید ارایه کنید
آخرین اخبار