قایقران تیم ملی آبهای آرام کشورمان گفت: پس از لغو سفر تیم ملی به رقابت های کاپ جهانی مجارستان ، ملی پوشان انگیزه خود را از دست دادند.

سعید فضل اولی قایقران تیم ملی آبهای آرام کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با پایان تمرینات آماده سازی تیم ملی مرحله جدید اردو از هفته آینده برپا می شود که امیدوارم طبق وعده مسئولان مشکل نبود آب در مجموعه ورزشی آزادی تهران تا آن زمان برطرف شود.

وی افزود:متاسفانه این مشکل زمان زیادی است که گریبان گیر تیم ملی شده است و در مدت انجام تمرینات آب از طریق مجموعه سهمیه بندی شد که در این مدت نیز سهمی به ما نمی رسید که البته این مشکل ربطی به فدراسیون ندارد و مسئولان مجموعه ورزشی آزادی باید هر چه زودتر نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند.

# به جای مالزی در دریاچه یخ زده تمرین کردیم

وی در خصوص عدم حضور تیم ملی در رقابت های کاپ جهانی اظهار داشت: پیش از این قرار بود تیم ملی کشورمان متشکل از 2 گروه در رقابت های کاپ جهانی مجارستان و لهستان حضور پیدا کنند اما متاسفانه به دلیل بحث تعلیق سفرمان به رقابت های مجارستان لغو شد.

قایقران تیم ملی ادامه داد: پیش از این تمرینات فشرده ای را برای حضور در این رقابت ها پشت سر گذاشتیم و در شرایطی که تیم ملی هر سال تمرینات خود را در فصل زمستان در مالزی پیگیری می کرد با لغو سفر به این کشور اردوی تیم ملی در دریاچه یخ زده آزادی پیگیری شد و با وجود این شرایط ما رکوردهای خوبی را به ثبت رساندیم اما با کنسل شدن اعزام تیم ملی به مجارستان ، ملی پوشان انگیزه و روحیه خود را از دست دادند.

فضل اولی خاطر نشان کرد: البته فدراسیون تلاش های زیادی را برای اعزام تیم به این رقابت ها انجام داد اما شرایط برای اعزام مهیا نشد و همین امر باعث شد تا در حال حاضر هیچ چیز در قایقرانی آرام نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار